hoi ​@Kimmi24
En weer een topic over hetzelfde onderwerp is echt niet de bedoeling. Ook je andere dubbele topics zijn gesloten.
Hi Eric,
Begrijp wat je bedoelt,ik ben hulpeloos! Vandaar en in theorie heb je helemaal gelijk: je moet dit soort zaken vroegtijdig regelen.
Maar in mijn geval probeer ik het al een tijd op te lossen. Het gaat om een oude registratie uit 2019, en ik heb al meerdere keren gebeld, gemaild, en navraag gedaan — maar krijg NIET EENS automatische berichten terug. Geen inhoudelijke reactie.
Dat maakt het extra frustrerend. Ik wÃl het netjes afhandelen, maar de instantie reageert gewoon niet. En dan is het lastig om niet machteloos te voelen, zeker nu de tijd begint te dringen.
Dus ik snap je punt, maar soms loopt het helaas niet zoals het zou moeten — ook al doe je zelf wél je best.
Hoi allebei, laten we het centraal houden in dit topic: Odido mail na 2 weken nog geen antwoord | Odido community
Gaat helemaal goedkomen hoor. Ik houd je case in de gaten en ik verwacht dat ‘ie heel binnenkort wordt opgepakt! 😊