Skip to main content
Beantwoord

Onderwerp: Verzoek tot volledige verwijdering BKR-registratie aub mdt spoed

• is een Master Poster
  • 10 reacties

Onderwerp: Verzoek tot volledige verwijdering BKR-registratie

Hallo ,

Ik ben nu echt in de stress 

ik heb echt veel e-mails verstuurd naar incasso@odido.nl 

ik wacht al meer dan 2 weken !!! geen automatische bericht niks !!!!
ik heb in me profiel ook alles ingevuld van me oude telefoon nummer en adres gegevens ik moet echt uit deze BKR! 😭😭 anders kan ik geen hypotheek krijgen.

Ik ben echt machteloos en weet nu niet wat ik kan doen ! a.u.b. antwoord odido.nl

Met vriendelijke groet ,

Kim 

Beste antwoord door eric

hoi ​@Kimmi24 

En weer een topic over hetzelfde onderwerp is echt niet de bedoeling. Ook je andere dubbele topics zijn gesloten.

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9914 reacties
  • Antwoord
  • 22 juli 2025

hoi ​@Kimmi24 

En weer een topic over hetzelfde onderwerp is echt niet de bedoeling. Ook je andere dubbele topics zijn gesloten.

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 22 juli 2025

Hi Eric,

Begrijp wat je bedoelt,ik ben hulpeloos! Vandaar en in theorie heb je helemaal gelijk: je moet dit soort zaken vroegtijdig regelen.

Maar in mijn geval probeer ik het al een tijd op te lossen. Het gaat om een oude registratie uit 2019, en ik heb al meerdere keren gebeld, gemaild, en navraag gedaan — maar krijg NIET EENS automatische berichten terug. Geen inhoudelijke reactie.

Dat maakt het extra frustrerend. Ik wíl het netjes afhandelen, maar de instantie reageert gewoon niet. En dan is het lastig om niet machteloos te voelen, zeker nu de tijd begint te dringen.

Dus ik snap je punt, maar soms loopt het helaas niet zoals het zou moeten — ook al doe je zelf wél je best.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi allebei, laten we het centraal houden in dit topic: Odido mail na 2 weken nog geen antwoord | Odido community

Gaat helemaal goedkomen hoor. Ik houd je case in de gaten en ik verwacht dat ‘ie heel binnenkort wordt opgepakt! ðŸ˜Š

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen