Skip to main content
Beantwoord

Kan geen aankopen meer doen via google play

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Kan geen aankopen meer factureren via odido. Krijg  foutcode OR_FGE_23

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Goedemiddag ​@Maxhoeben, geen probleem! De blokkade voor het versturen van sms'jes heb ik zojuist voor je verwijderd. Als bovenstaande niet helpt, staat verder vanuit onze kant alles goed ingesteld. Je kunt in dit geval dan het beste contact opnemen met Google. Zij kunnen dan checken of het vanuit hun kant wel goed gaat! 

Laat je weten of het contact met ze hebt gekregen en wat de terugkoppeling is geweest? Ik hoor het graag van je! 

Bekijk origineel

5 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Max, van harte welkom op de community. Leuk dat je je Google Play aankopen via ons laat lopen. Nu moet het natuurlijk wel gewoon werken. Ik heb deze foutcode eerder gezien en deze duidde toen op een blokkade op aankopen. Zet je je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? En geef je me een seintje als je dit hebt gedaan? Dan kijk ik graag met je mee en dan - als ik het goed heb - moet het binnen no time weer lukken!😄

• Auteur
  • 2 reacties
  • 10 juli 2025

Gedaan

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hey ​@Maxhoeben, dank voor het invullen van je profielgegevens! Ik heb meteen gekeken en ik zie geen blokkade op aankopen via je factuur bij je abonnement. Dat is dus niet de oorzaak. Ik zie alleen een blokkade voor het versturen van sms'jes. Had je al wel eens je toestel opnieuw opgestart of met je account uit- en weer ingelogd in de Google Play Store? Zou je anders het volgende voor mij willen proberen: 

• Log in op https://payments.google.com
  • Ga naar onderdeel 'Betaalmethoden'
  • Verwijder de registratie bij 'Facturering via mobiele provider' en/of meteen 'Factureren via Odido / BEN'

Bij een volgende aankoop staat in het bevestigingsscherm een pijltje bij de prijs, door daarop te klikken kiest je opnieuw de betaalmethode.

Laat je weten of het hiermee is gelukt? We horen het graag van je! 

• Auteur
  • 2 reacties
  • 11 juli 2025

Goede morgen, in en uit gelogd en werkt niet. Ik zou ook graag die blokkade van sms weg hebben. Verder kan ik via Google payments die facturatie niet verwijderen want hij staat niet meer in de lijst. Heb het geprobeerd en krijg nog steeds de fout code. Wat kunnen we nog meer doen

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 4881 reacties
  • Antwoord
  • 12 juli 2025

Goedemiddag ​@Maxhoeben, geen probleem! De blokkade voor het versturen van sms'jes heb ik zojuist voor je verwijderd. Als bovenstaande niet helpt, staat verder vanuit onze kant alles goed ingesteld. Je kunt in dit geval dan het beste contact opnemen met Google. Zij kunnen dan checken of het vanuit hun kant wel goed gaat! 

Laat je weten of het contact met ze hebt gekregen en wat de terugkoppeling is geweest? Ik hoor het graag van je! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen