Skip to main content
Beantwoord

BKR registratie verwijderen

goedenavond mijn zoon gaat binnenkort trouwen hij was bezig met een hypotheek afsluiting..

ging voorde zekerheid BKR registratie controleren..

we schrokken toen we zagen dat hij een 2  a codering had..

van een abonnement bij tele 2

van 2022

tot die tijd ging het niet met zijn gezondheid helaas 

was altijd achter met administratie 

nu is zijn gezondheid goed gelukkig wil weer zijn leven oppakken en huis kopen we willen ALS er opstaan saldo is gelijk betalen..help aub ons hierbij 

Beste antwoord door mert bulduk

goedemorgen Community groepπŸ˜€

ik heb mijn huis gekocht!!

dankzij jullie hulp is het mij gelukt πŸ˜€

in september gaan we contract tekenen alles is rond 

wilde hier aan jullie doorgeven πŸ‘πŸ‘

gr.Mert

Bekijk origineel

15 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9422 reacties
  • 2 juni 2025

Goedenavond ​@mert bulduk ,

Je zoon kan zich melden via het email adres incasso@odido.nl.  Dit is de afdeling die achterstanden beheerd en bkr registraties doet. Zij zullen aangeven of er nog openstaande rekeningen zijn of doorverwijzen naar het incassobureau wat wellicht al ingeschakeld is. Stuur zoveel mogelijk persoonsinformatie, bkr nummers en mobiele nummers mee waarop de achterstand is ontstaan zodat zij de juiste gegevens kunnen vinden.

Let op, er zijn best veel mensen die slecht geΓ―nformeerd zijn door hun hypotheek adviseur en pas bij de controle door de bank achter de registratie komen. Daarom is het laaiend druk bij de incasso afdeling.  Een doorlooptijd van 2 weken is wat ik in andere topics lees.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 2 juni 2025

goedenavond Eric..bedankt voor je reactie 

klopt ik heb een mailtje gestuurd naar incasso odido hoop dat ik zo snel mogelijk antwoord op krijg 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Mert, superfijn om te lezen dat het goed gaat met je zoon en dat hij binnenkort gaat trouwen en een huis gaat kopen. Dubbel gefeliciteerd! Goed dat je direct hebt gemaild naar Incasso. Ik zie dat je e-mail goed is binnengekomen en mijn collega’s verwachten dit maandag 16 juni op te pakken. Ze informeren je altijd per e-mail. Laat je het ons weten als je van ze hebt gehoord? Ik weet zeker dat ze de BKR-registratie direct zullen verwijderen, mits er geen openstaande bedragen meer zijn! πŸ˜„

Casenummer: 78096965

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 4 juni 2025

Dankje wel voor je reactie..

hoop dat het goed komt..

en fijn dat ons mail goed binnen is gekomen 

hoop voor een goed bericht 

moest helaas alle huis bezichtigen afzeggen 

en nu afwachten op uitslag πŸ₯²πŸ₯²

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Mert, uiteraard graag gedaan. Het komt sowieso goed. Dat garandeer ik je. Het is alleen echt afwachten tot mijn collega’s eraan toekomen. Zij krijgen namelijk veel verzoeken binnen. Ik gun je echt een zo snel mogelijke afronding, dus ik heb mijn collega in ieder geval gevraagd of er heel toevallig ruimte is om tussendoor op te pakken. Mocht deze tijd en ruimte er zijn dan ontvang je van hem per e-mail of alles in orde is. Ik laat het je uiteraard ook zo snel mogelijk weten als ik een reactie heb ontvangen. Voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend en ik duim dat ik je snel goed nieuws mag brengen! πŸ˜Š

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 8 juni 2025

Marciano..dankje wel hoop het ook πŸ™πŸ™πŸ™

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Mert, ik hoop dat je een goed (lang) weekend hebt (gehad)! Goed nieuws! Ik heb zojuist van mijn collega gehoord dat hij vrijdag de BKR-registratie heeft verwijderd. Ook heeft hij je per e-mail een bevestiging gestuurd. Heb je deze ontvangen en is alles nu in orde? Ik hoor het graag van je! πŸ˜Š

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 9 juni 2025
Marciano van Odido schreef:

Goedemorgen Mert, ik hoop dat je een goed (lang) weekend hebt (gehad)! Goed nieuws! Ik heb zojuist van mijn collega gehoord dat hij vrijdag de BKR-registratie heeft verwijderd. Ook heeft hij je per e-mail een bevestiging gestuurd. Heb je deze ontvangen en is alles nu in orde? Ik hoor het graag van je! πŸ˜Š

goedemorgen Marciano. ik heb een mail gekregen dat mijn negatieve BKR registratie binnen een week op mijn registratie wordt verwijderd πŸ™πŸ™wat ben ik hier blij meeπŸ˜€dankje wel voor alles!!

ik had dit echt niet verwacht..dat het zo snel zal gebeuren wat ben ik zo blij hiermee..

ik kan weer huizen bezichtigen en mijn hypotheek afsluiten..

hoop dat het deze week wordt word verwijderd van het systeem..

vriendelijk gr.Bulduk

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Bulduk, supergoed nieuws en fijn dat je de e-mail hebt ontvangen. Met alle plezier gedaan en jij ook bedankt voor je mooie bericht. Heel fijn om te lezen! Ik wens je heel veel plezier en succes met de zoektocht en laat je het me weten als je je nieuwe huis hebt gevonden? Ik ben erg benieuwd. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben dan weet je me te vinden. Ik ben er voor je. Voor nu wens ik je nog een hele fijne middag! πŸ™ŒπŸ»πŸ˜Ž

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 9 juni 2025

dat ga ik zeker doen als ik een huis heb gevonden πŸ˜€ga ik het delen met jullie.. bedankt en wens je een fijne avond..

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 12 juni 2025
Marciano van Odido schreef:

goedemiddag Marciano

heb vandaag bkr registratie bekeken 

en ja hoor hij is verwijderd!! wat ben ik blij!!

wist niet dat het zo snel verwijderd zou worden 

bedankt voor al jullie steun..

gr.Mert

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@mert bulduk fijn dat het is gelukt, daar zijn we erg blij mee! Namens mijn collega Marciano en van de incasso afdeling: geen dank en graag gedaan. We proberen altijd zo veel mogelijk in oplossingen mee te denken!

Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust. De community is er voor je. We wensen je heel veel succes met het zoeken van een nieuw huis en je financieringsaanvraag! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • Antwoord
  • 12 juli 2025

gr.Mert

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8106 reacties
  • 12 juli 2025
mert bulduk schreef:

gr.Mert

Wat een geweldig nieuws. Ben blij voor je! Nu plannen maken!
Fijn weekend 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hey ​@mert bulduk wat geweldig en gefeliciteerd met de aankoop van jullie nieuwe huis! Ik hoop dat jullie er veel mooie momenten samen in zullen beleven en ik wens jullie er heel veel plezier! 😁

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen