Skip to main content
Beantwoord

spoed bkr- verwijderen

Ik ben al de hele middag aan het bellen.

kreeg een telefoontje dat mijn hypotheek nog niet kan worden aangevraagd door een bkr registratie, waar ik dus niks van wist.

gelijk met odido bellen want ik had ooit een abonnement met t-mobile en daar zou het vandaan komen. Volgens de aardige mevrouw aan de telefoon moest ik flanderijn bellen. (Blijkbaar had ik niet alles betaald en daar wist ik ook niks van). Dit uiteraard gelijk gedaan en die zeggen dat juist odido dag moet doen en er helemaal geen registratie mag zijn omdat het al 5 jaar geleden is afbetaald.

dus ik weer odido bellen en nu krijg ik te horen dat het 5 werkdagen gaat duren! Als dat zo is dan kunnen wij ons huis niet kopen. 

zit echt te huilen nu door deze slechte service.

Beste antwoord door Cristien

Beste ​@Naomispijkers Welkom in de community.

Inderdaad  dit kost even tijd om uit te zoeken. Vaak ongeveer 5 werkdagen. 

Morgen is het Hemelvaartsdag dus dat is geen werkdag!

Vul in je community profiel zoveel mogelijk je gegevens in bij ‘privé’ (zie mijn onderschrift)

Je moet al de gegevens die relevant zijn per mail sturen naar incasso@odido.nl 

Verzamel de volgende gegevens en stuur dit mee.

Je mobiele nummer bij Odido (T-Mobile)

Het leningnummer van de BKR-registratie (je kan gratis een overzicht opvragen via mijnkredietoverzicht.bkr.nl).

De reden dat je het niet eens bent met de huidige registratie

Wat voor jou de impact is van de registratie, hoeveel ‘last’ je ervan hebt

En stuur documenten mee ter onderbouwing.

De moderators lezen mee en reageren als je aan de beurt bent.

Succes!

Bekijk origineel

2 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8186 reacties
  • Antwoord
  • 28 mei 2025

Beste ​@Naomispijkers Welkom in de community.

Inderdaad  dit kost even tijd om uit te zoeken. Vaak ongeveer 5 werkdagen. 

Morgen is het Hemelvaartsdag dus dat is geen werkdag!

Vul in je community profiel zoveel mogelijk je gegevens in bij ‘privé’ (zie mijn onderschrift)

Je moet al de gegevens die relevant zijn per mail sturen naar incasso@odido.nl 

Verzamel de volgende gegevens en stuur dit mee.

Je mobiele nummer bij Odido (T-Mobile)

Het leningnummer van de BKR-registratie (je kan gratis een overzicht opvragen via mijnkredietoverzicht.bkr.nl).

De reden dat je het niet eens bent met de huidige registratie

Wat voor jou de impact is van de registratie, hoeveel ‘last’ je ervan hebt

En stuur documenten mee ter onderbouwing.

De moderators lezen mee en reageren als je aan de beurt bent.

Succes!

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemiddag ​@Naomispijkers, van harte welkom op onze community! We begrijpen heel goed dat je de BKR-registratie zo snel mogelijk verwijderd wilt hebben, zodat je zorgeloos aan de slag kan gaan met je financieringsaanvraag. Laten we samen naar een oplossing kijken! Stuur je verzoek met alle informatie naar  incasso@odido.nl, zoals ​@Cristien al aangaf. Mijn collega's van de incasso afdeling zullen zo snel mogelijk bij je terugkomen met meer duidelijkheid. De verwerkingstijd is momenteel 5 werkdagen, wegens drukte bij de afdeling. Er zijn meerdere verzoeken die spoed nodig hebben. Daarom behandelen ze alles wat op volgorde bij hen binnenkomt. Dat is wel zo eerlijk tegenover de rest! 

Mocht je na 5 werkdagen niets hebben vernomen, laat dan gerust een reactie achter in dit topic. Dan kunnen we het intern voor je navragen. Als je in de tussentijd nog andere vragen hebt, stel ze gerust. De community is er voor je! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen