Ik krijg berichten kosten in het buitenland (Zwitserland) terwijl dit gewoon in mijn bundel aanwezig is. Het gaat maar om €0.75 maar toch.
Kosten in het buitenland berichten
Beste antwoord door Pharwin van Odido
Hoi
Als er een voicemail wordt ingesproken, worden er afhankelijk van bestemming wel of geen kosten in rekening gebracht.
- Binnen de EU: Er worden geen kosten in rekening gebracht als de voicemail wordt ingesproken, je betaalt wél voor het afluisteren van de voicemail. De kosten gaan uit de belbundel.
- Buiten de EU: Er worden kosten in rekening gebracht als de voicemail wordt ingesproken en ook voor het afluisteren van de voicemail. Hiervoor gelden de beltarieven van het land waar je op dat moment bent.
Ik kan me heel goed voorstellen dat je hier niet van op de hoogte was. Daarom wil ik voorstellen om het bedrag van € 0,75 voor je te vergoeden middels een creditnota. Het bedrag zal dan in mindering worden gebracht op je eerstvolgende factuur. Zou je dat willen? Als je mij hierop akkoord kunt geven, maak ik het meteen voor je in orde.
Ik hoor het graag van je!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.