Skip to main content
Beantwoord

BKR registratie

• is een Top Poster
  • 6 reacties

Beste, 

Op 07-05-25 kreeg ik antwoord op mijn verzoek tot aanpassen/verwijderen van mijn negatieve BKR registratie. In de mail stond dat deze binnen 2 werkdagen aangepast zou worden.

Nu is het (pas) 3 werkdagen en zal het vast wel heel snel opgelost worden, maar ik zag dat meerdere mensen bericht hadden gekregen dat de negatieve registratie opgelost zou worden. Maar dat dat nog niet gebeurd is en dat Marciano van Odido zijn collega's herrinneringen hierover stuurt.

Vandaar dit topic. 

Beste antwoord door ASJ14

Marciano van Odido schreef:

Hi ASJ, geen dank! Ik heb zojuist reactie gehad van mijn collega en hij vertelde me dat de verwijdering inderdaad niet goed was verwerkt. Hij heeft dit nu nogmaals handmatig gedaan. Wil je kijken of de registratie nu weg is?

Beste Marciano,

ik zie dat hij inderdaad is verwijderd nu. Je bent een topper. Bedankt voor je inspanning! 

Ik wens je nog een hele fijne dag toe!

Bekijk origineel

13 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ASJ, welkom op de community. Superfijn om te lezen dat er is toegezegd dat je negatieve BKR-registratie verwijderd zou worden! Ik kan jouw ticket niet vinden op je e-mailadres. Heb je met een ander e-mailadres naar Incasso gemaild? Zo ja, zet je deze dan in je profiel samen met je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan zoek ik graag verder! 😊

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 13 mei 2025

Hey Marciano,

Bedankt voor je reactie!

Ik heb mijn profiel zo goed mogelijk ingevuld. Ik heb alleen niet de nummers meer waar het over gaat, dus ik heb de leningnummers neergezet. 

Verder heb ik de mail met mijn eigen e-mailadres gestuurd. Dit is het  ticketnummer:

4102/77540503

Alvast bedankt voor de moeite!

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen ASJ, geen dank! Jij ook bedankt voor het invullen van je profiel en het doorgeven van je ticketnummer. De geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN komen niet overeen met die bij ons in het systeem staan. Wil je deze nog controleren? Ik heb wel alvast gekeken en ik zie dat het verwijderen van je BKR-registraties niet goed verwerkt werden en dat mijn collega dit gisteren opnieuw heeft gedaan. Je zou dit nu ook (niet meer) terug moeten zien in je BKR-overzicht. Laat je het me weten of alles nu in orde is?

Mocht de registratie er toch nog staan, stuur me dan een screenshot van je BKR-registratie/overzicht. Dan stuur ik het door naar Incasso om ermee aan de slag te gaan! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 25 mei 2025

Hey Marciano, 

Ik zal je een privébericht sturen. 1 van de 2 registraties is gecorrigeerd. Er is nog 1 registratie die niet gecorrigeerd is, waarbij er nog steeds bijzonderheden zijn te zien. 

bedankt voor je moeite!

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemiddag ASJ, fijn om te lezen dat 1 van de registraties al is gecorrigeerd. Ik heb zojuist op je privébericht gereageerd. Laten we ervoor zorgen dat de 2e ook snel verdwijnt! 😊

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 26 mei 2025

Beste Marciano,

bedankt voor je reactie. Hieronder zie je een screenshot.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi, bedankt voor je screenshot! Ik heb het meteen doorgezet naar mijn collega. Zodra ik een reactie heb, hoor je het direct van me. Ik verwacht eind van de dag of morgen uiterlijk een reactie te ontvangen!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 27 mei 2025

Hoi Marciano,

Bedankt voor je reactie en het doorzetten! 

Ik wacht het af.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi ASJ, geen dank! Ik heb zojuist reactie gehad van mijn collega en hij vertelde me dat de verwijdering inderdaad niet goed was verwerkt. Hij heeft dit nu nogmaals handmatig gedaan. Wil je kijken of de registratie nu weg is?

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • Antwoord
  • 28 mei 2025
Marciano van Odido schreef:

Beste Marciano,

ik zie dat hij inderdaad is verwijderd nu. Je bent een topper. Bedankt voor je inspanning! 

Ik wens je nog een hele fijne dag toe!

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@ASJ14 fijn dat het is verwijderd! Namens mijn collega Marciano: geen dank en graag gedaan. Als we vanuit deze kant nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. De community is er voor je. Dank en we wensen jou ook een hele fijne dag toe! 

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 16 juni 2025

Beste Odido. Ik heb al meerdere mails verzonden naar incasso@odido.nl helaas krijg ik geen reactie. Ik heb nog een factuur openstaan van 370,00 en wil deze betalen. Ik wil dit graag doen echter heb daarbij de vraag gesteld of de negative registratie bij de BKR door jullie dan wordt afgemeld. Tevens ben ik er achter gekomen dat mijn bewindvoerder al in december 2022 wist van de achterstand. Helaas ben ik er nu het bewind beeindigd is agetregekomen dat hij niet heeft betaald en daardoor de registratie onnodig lang op onafgewerkt is blijven staan. Ik heb daarom ook in de mail die ik heb gestuurd het verzoek gestuurd naar odido om de registratie niet alleen na betaling af te melden echter ook te laten verwijderen bij de BKR. kunt u hierop reageren. 

Gr kim

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hoi ​@Kim Ber, van harte welkom op onze community! Ik begrijp heel goed dat je de negatieve BKR-registratie verwijderd wilt hebben, laten we samen naar een oplossing kijken. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen