Skip to main content
Beantwoord

Boete van € 280 (Klacht)

Odido in winkel bezocht en gevraagd…

Odido in winkel bezocht en gevraagd naar een verlenging van 2 nummers i.p.v. alle nummers.
Aangegeven verlenging van 2 nummers.
Achteraf blijkt dat meneer alle nummer heeft velengd.
Het probleem is nu dat er een boete moet betaald worden door overdracht naar een ander account vabn 280 euro. Waar het bedrag vandaan komt wordt niet verklaard.

Datum van ervaring: 08 januari 2025

BewerkVerwijderDelen

Antwoord van Odido

21 minuten geleden

Goedemiddag, dankjewel voor je review. Wij willen graag dat alles goed verloopt, wij willen dan ook graag met je meekijken om te zien wat er precies is gebeurd en je hierbij helpen. Namens het webcareteam komen wij graag met je in contact. Als je dat op prijs stelt, stuur ons op Facebook (Odido Nederland) of X/Twitter (@odidonederland) dan vooral een privébericht met daarin een kopie van jouw Trustpilot-review en daarbij je volledige naam, 06-nummer, straatnaam, postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Heb je geen social media? Maak dan een topic aan via onze Community op community.odido.nl en zet je 06-nummer of klantnummer in je profiel. We komen hier dan z.s.m. bij je op terug! Tot snel, Manouk van Odido

Beste antwoord door soepkip67

Hallo ​@sarah. 

Je kan de gegevens invullen in je profiel. Dit  kan alleen jij of een moderator ( medewerker van Odido) inzien. Ze hebben die gegevens nodig om je verder te kunnen helpen.

Je kan het invullen door in te loggen op de community dan rechtsboven op je naam te klikken en daar op profiel bewerken.

Als je dit telefonisch wil oplossen zul je zelf contact moeten opnemen via: 0800- 0092

Je zet nu wel je telefoonnummer openbaar, dit kan je nog verwijderen binnen 1 uur na plaatsen.

Log in -->klik in het bericht dat je wil bewerken rechtsonder op de 3 puntjes --> bewerken en daarna--> opslaan.

Bekijk origineel

10 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8642 reacties
  • 10 februari 2025

Hoi ​@sarah. 

Bij alle verlengingen wordt een schriftelijke bevestiging gestuurd naar het gekoppelde email adres. Zo wordt onduidelijkheid voorkomen.

Maar als je een sim abonnement wilt overdragen aan een ander persoon dan kan dit zonder kosten hoor. Check hier.

• Auteur
  • 5 reacties
  • 10 februari 2025

Dit antwoord is waarschijnlijk van een computer, wat dit is geen antwoord op mijn klacht

• Auteur
  • 5 reacties
  • 10 februari 2025

Krijg geen verklaring, hoe de 280 euro tot stand is gekomen

• Auteur
  • 5 reacties
  • 10 februari 2025

Wacht al een maand op antwoord maar ze komen er zelf al niet uit

totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img
sarah. schreef:

Wacht al een maand op antwoord maar ze komen er zelf al niet uit

zwarte smilie zegt 

Tevens kun je een post wijzigen door op de drie puntjes te drukken en dan kiezen voor bewerk. Zo hoef je niet elke keer losse posts te maken.

Besteld 2Gb internet maar haal amper 1Gb internet instabiel nog maar net aangesloten | Odido community

soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+9
  • Odido Superuser
  • 1287 reacties
  • 10 februari 2025

Hallo ​@sarah. ,

Zoals je aangeeft , komt de 280 euro door de contract overname,  die waarschijnlijk nog in de contract periode zat. Als je nog in de contract periode zit betaald je bij beëindigen een afkoopsom,  dat is denk ik in jouw situatie het geval.

Als je de gegevens in je profiel invult zoals in mijn onderschrift staat. 

Kan een moderator je beter op weg helpen.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@sarah., van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je weet waar deze kosten vandaan komen, ik wil dit graag tot de bodem voor je uitzoeken en je meer duidelijkheid hierover geven. Niet zo netjes dat alle abonnementen zijn verlengd, terwijl er maar 2 verlengd moesten worden. Excuses dat dit is gebeurd! 

Graag wil ik met je meekijken in je account en ook naar een gepaste oplossing voor deze situatie. Kun je het nummer wat niet verlengd moest worden vermelden in je profiel samen met je volledige naam, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

• Auteur
  • 5 reacties
  • 12 februari 2025

Geef mijn gegevens niet af op deze wijze

• Auteur
  • 5 reacties
  • 12 februari 2025

Ik ben bereikbaar onder nummer 038-3373107

soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+9
  • Odido Superuser
  • 1287 reacties
  • Antwoord
  • 12 februari 2025

Hallo ​@sarah. 

Je kan de gegevens invullen in je profiel. Dit  kan alleen jij of een moderator ( medewerker van Odido) inzien. Ze hebben die gegevens nodig om je verder te kunnen helpen.

Je kan het invullen door in te loggen op de community dan rechtsboven op je naam te klikken en daar op profiel bewerken.

Als je dit telefonisch wil oplossen zul je zelf contact moeten opnemen via: 0800- 0092

Je zet nu wel je telefoonnummer openbaar, dit kan je nog verwijderen binnen 1 uur na plaatsen.

Log in -->klik in het bericht dat je wil bewerken rechtsonder op de 3 puntjes --> bewerken en daarna--> opslaan.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen