Odido in winkel bezocht en gevraagd…
Odido in winkel bezocht en gevraagd naar een verlenging van 2 nummers i.p.v. alle nummers.
Aangegeven verlenging van 2 nummers.
Achteraf blijkt dat meneer alle nummer heeft velengd.
Het probleem is nu dat er een boete moet betaald worden door overdracht naar een ander account vabn 280 euro. Waar het bedrag vandaan komt wordt niet verklaard.
Datum van ervaring: 08 januari 2025
BewerkVerwijderDelen
Antwoord van Odido
21 minuten geleden
Goedemiddag, dankjewel voor je review. Wij willen graag dat alles goed verloopt, wij willen dan ook graag met je meekijken om te zien wat er precies is gebeurd en je hierbij helpen. Namens het webcareteam komen wij graag met je in contact. Als je dat op prijs stelt, stuur ons op Facebook (Odido Nederland) of X/Twitter (@odidonederland) dan vooral een privébericht met daarin een kopie van jouw Trustpilot-review en daarbij je volledige naam, 06-nummer, straatnaam, postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Heb je geen social media? Maak dan een topic aan via onze Community op community.odido.nl en zet je 06-nummer of klantnummer in je profiel. We komen hier dan z.s.m. bij je op terug! Tot snel, Manouk van Odido