Ik heb mijn telefoonabonnement al een tijdje geleden opgezegd en heb er zelfs over gebeld met een odido medewerker. Alleen krijg ik nogsteeds meldingen via de mail dat ik achterstallige bedragen moet betalen en dat is echt al een tijdje zo, heb ook nooit een mail gehad met de info over een laatste factuur datum.
Telefoon abonement opgezegd
Beste antwoord door Marciano van Odido
Hoi RBAggled, van harte welkom op de Community! Openstaande facturen zijn nooit fijn en ik kijk met alle plezier met je mee. Gaat het om het 06-nummer **07? Vul dan de juiste geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van het IBAN toe die gekoppeld staan aan dit nummer. Al deze gegevens die nu in je profiel staan komen niet overeen. Aan de geboortedatum te zien, staat je abonnement volgens mij op naam van een van je ouders.
Ik heb wel alvast meegekeken en ik zie dat je contract tot 30-03-2025 loopt en ik zie geen vervroegde opzegging. De openstaande bedragen zijn van de maanden december (€ 19,55) en januari (€ 20,18). Dit totale bedrag van € 39.73 moet nog wel betaald worden tot het einde van je contract. Opzeggen kan via deze pagina in Mijn Odido. Houd er rekening mee dat je altijd 1 maand opzegtermijn hebt en 1 maand achteraf betaald.
Mocht je nog vragen hebben, zet dan de correcte gegevens in je profiel. Dan help ik je graag verder!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.