Skip to main content
Beantwoord

Telefoon abonement opgezegd

• 6 februari 2025
  • 4 reacties
  • 49 Bekeken

Ik heb mijn telefoonabonnement al een tijdje geleden opgezegd en heb er zelfs over gebeld met een odido medewerker. Alleen krijg ik nogsteeds meldingen via de mail dat ik achterstallige bedragen moet betalen en dat is echt al een tijdje zo, heb ook nooit een mail gehad met de info over een laatste factuur datum.

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hoi RBAggled, van harte welkom op de Community! Openstaande facturen zijn nooit fijn en ik kijk  met alle plezier met je mee. Gaat het om het 06-nummer **07? Vul dan de juiste geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van het IBAN toe die gekoppeld staan aan dit nummer. Al deze gegevens die nu in je profiel staan komen niet overeen. Aan de geboortedatum te zien, staat je abonnement volgens mij op naam van een van je ouders. 

Ik heb wel alvast meegekeken en ik zie dat je contract tot 30-03-2025 loopt en ik zie geen vervroegde opzegging. De openstaande bedragen zijn van de maanden december (€ 19,55) en januari (€ 20,18). Dit totale bedrag van € 39.73 moet nog wel betaald worden tot het einde van je contract. Opzeggen kan via deze pagina in Mijn Odido. Houd er rekening mee dat je altijd 1 maand opzegtermijn hebt en 1 maand achteraf betaald. 

Mocht je nog vragen hebben, zet dan de correcte gegevens in je profiel. Dan help ik je graag verder!

Bekijk origineel

4 reacties

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 6 februari 2025

Er gaat administratief heel veel fout bij Odido. Telefonisch kan niemand je helpen als het een factuur betreft. Ze maken afmaken die ze niet nakomen. Sturen bevestigingen over kwijtscheldingen en alsnog gaat het administratief niet goed. Dat is een zeer kwalijke zaak. 

Ik moet odido €75 betalen voor een modem omdat ik die niet retour heb gestuurd en dat terwijl hun eigen monteur de oude modem heeft meegenomen.  

niemand kan dit verwerken en ik(de klant) moet eerst betalen. Dat gaan we niet doen natuurlijk! Voldoende bewijs en toezeggingen voor bij de rechtbank 

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7942 reacties
  • 6 februari 2025

Beste ​@Dino Kensenhuis  Odido maakt gebruik van Guidon monteurs 

Welke modem was het (type?

Bel Guidion020-3232766 (lokaal tarief). Je kan Guidion bereiken op: Maandag t/m donderdag: 9-21 uur. Vrijdag: 9-17.30 …

Heeft de monteur een bewijs achtergelaten met zijn naam? Normaal nemen ze nooit iets mee.

Klanten moeten de spullen in bruikleen altijd zelf terugsturen.

Vul al je gegevens in de moderator kan je dan sneller helpen.(zie mijn onderschrift)

Succes.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi RBAggled, van harte welkom op de Community! Openstaande facturen zijn nooit fijn en ik kijk  met alle plezier met je mee. Gaat het om het 06-nummer **07? Vul dan de juiste geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van het IBAN toe die gekoppeld staan aan dit nummer. Al deze gegevens die nu in je profiel staan komen niet overeen. Aan de geboortedatum te zien, staat je abonnement volgens mij op naam van een van je ouders. 

Ik heb wel alvast meegekeken en ik zie dat je contract tot 30-03-2025 loopt en ik zie geen vervroegde opzegging. De openstaande bedragen zijn van de maanden december (€ 19,55) en januari (€ 20,18). Dit totale bedrag van € 39.73 moet nog wel betaald worden tot het einde van je contract. Opzeggen kan via deze pagina in Mijn Odido. Houd er rekening mee dat je altijd 1 maand opzegtermijn hebt en 1 maand achteraf betaald. 

Mocht je nog vragen hebben, zet dan de correcte gegevens in je profiel. Dan help ik je graag verder!

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Dino Kensenhuis, welkom op de Community! Niet fijn dat je deze ervaring met ons hebt. Dit wil ik snel omdraaien. Jouw vraag gaat over Internet + TV, dus ik moet je vragen om via deze link een eigen topic te starten. Je zit nu namelijk in een mobiel topic. Ik zie je topic graag tegemoet en dan komt er snel iemand bij je om mee te kijken naar de kosten en of we deze voor je kunnen vergoeden! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen