Hallo,
Kan aub de blokkade eraf, ik kan al 2 dagen helemaal niks terwijl er gewoon betaald is. al meermalen geprobeerd jullie te bereiken wat niet ook niet lukt.
Hallo,
Kan aub de blokkade eraf, ik kan al 2 dagen helemaal niks terwijl er gewoon betaald is. al meermalen geprobeerd jullie te bereiken wat niet ook niet lukt.
Beste antwoord door Doviana
Hoi Doviana, ook ik hoop dat je een mooie tijd hebt in Portugal! Fijn dat één van je abonnementen in ieder geval goed werkt nu. Ik heb het abonnement met nummer **03 bekeken en ik zie dat er geen blokkade meer is. Ik heb ook meteen via Mijn Odido gekeken en ik zie dat je simkaart wel verbinding heeft gemaakt in Portugal en dat er gister een heel klein beetje verbruik is geweest. Is het sinds gistermiddag toevallig al gelukt? Zo niet, probeer dan allereerst je netwerkinstellingen te resetten. Dit is ook een instelling op je toestel. Dit is een veelvoorkomende oplossing als je geen verbinding hebt in het buitenland. Op deze manier zoekt je simkaart volledig opnieuw een verbinding met een van de netwerken daar; MEO en NOS.
Laat je het me weten of het hiermee is gelukt? Anders hoor ik ook graag wat er precies gebeurd of wat je precies op je scherm ziet als je (handmatig) met deze netwerken probeert te verbinden. Dan duik ik er graag verder voor je in! 😄
Hoi Marciano,
Ik ben inmiddels weer bereikbaar, heb alles gereset gister.
Thanks
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.