Skip to main content
Beantwoord

Factuur betaald en toch afgesloten

  • 15 januari 2025
  • 8 reacties
  • 95 Bekeken

  • Doet lekker mee
  • 3 reacties

Mijn simkaart is door jullie geblokkeerd terwijl ik mijn factuur betaald heb. En kan jullie ook niet bereiken omdat ik niet kan bellen.

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hi ​@cayo81, dank voor het invullen van je profiel! Ik heb gelijk gekeken en ik zie dat er nog een factuur openstaat, die nog betaald dient te worden. De betaling van 7 januari zie ik ook terug in je account en is verwerkt met 2 termijnen van je betalinsgregeling die te laat waren betaald en ook een andere factuur die nog openstond. Op dit moment staat de factuur van december 2024 nog open in je account. Het gaat om een bedrag van € 65,68 en had voor 20-12-2024 betaald moeten worden. Ik raad je aan het bedrag zo snel mogelijk te betalen. Dit kan via de iDeal knop in je Mijn Odido account (de blokkade wordt dan automatisch binnen een uur verwijderd) of je kunt het bedrag handmatig naar ons rekeningnummer: NL03 COBA 0733 959 717 overmaken t.n.v. Odido. Vermeld in de omschrijving altijd je klantnummer (deze kan je terugvinden op je factuur of in de omschrijving van je bankafschrift), zodat wij de betaling aan jouw account kunnen koppelen en verwerken. Het duurt dan ongeveer 3 werkdagen voordat het bedrag is verwerkt in je account. Zodra de betaling is verwerkt, zal de blokkade automatisch worden verwijderd. 

Gaat dat lukken? Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

Bekijk origineel

8 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Cayo, goed om te lezen dat je je factuur hebt betaald! Niet fijn dat je alsnog bent afgesloten. Zet je je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan kijk ik graag met je mee of ik de blokkade kan opheffen! 😊


  • Auteur
  • Doet lekker mee
  • 3 reacties
  • 16 januari 2025

.


  • Auteur
  • Doet lekker mee
  • 3 reacties
  • 16 januari 2025

Ik krijg een berichtje dat ik de factuur december + €34,53 betalingsregeling moet betalen. Heb ik die betaald hebben jullie van het geld de betalingsregeling betaald en nu is mijn aansluiting afgesloten. 


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7927 reacties
  • 16 januari 2025

Beste ​@cayo81  zet nooit never nooit je telefoonnummer en adres postcode openbaar. Zet de gegevens in je profiel van deze community (zie mijn onderschrift.

Als je betaald hebt via iDeal zal als àlles betaald is de blokkade sneller worden verwijderd. Via bankoverschrijvingen duurt het 3 a 5 werkdagen 


  • Auteur
  • Doet lekker mee
  • 3 reacties
  • 16 januari 2025

Het is al 7 januari betaald 


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3497 reacties
  • Antwoord
  • 17 januari 2025

Hi ​@cayo81, dank voor het invullen van je profiel! Ik heb gelijk gekeken en ik zie dat er nog een factuur openstaat, die nog betaald dient te worden. De betaling van 7 januari zie ik ook terug in je account en is verwerkt met 2 termijnen van je betalinsgregeling die te laat waren betaald en ook een andere factuur die nog openstond. Op dit moment staat de factuur van december 2024 nog open in je account. Het gaat om een bedrag van € 65,68 en had voor 20-12-2024 betaald moeten worden. Ik raad je aan het bedrag zo snel mogelijk te betalen. Dit kan via de iDeal knop in je Mijn Odido account (de blokkade wordt dan automatisch binnen een uur verwijderd) of je kunt het bedrag handmatig naar ons rekeningnummer: NL03 COBA 0733 959 717 overmaken t.n.v. Odido. Vermeld in de omschrijving altijd je klantnummer (deze kan je terugvinden op je factuur of in de omschrijving van je bankafschrift), zodat wij de betaling aan jouw account kunnen koppelen en verwerken. Het duurt dan ongeveer 3 werkdagen voordat het bedrag is verwerkt in je account. Zodra de betaling is verwerkt, zal de blokkade automatisch worden verwijderd. 

Gaat dat lukken? Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 27 februari 2025

Zelfde probleem hier


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@zoehir dat zoek ik graag voor je uit! Echter, is het niet de bedoeling om meerdere topic/reacties te plaatsen over hetzelfde onderwerp. Dit staat ook in onze huisregels vermeld. Op deze manier blijft het overzichtelijk voor ons en kunnen we iedereen op volgorde helpen, ik hoop dat je dit begrijpt. 

Ik zal zo snel mogelijk in je eigen topic bij je terugkomen met een reactie! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen