Ik heb een betalingsachterstand en ik wilde het net betalen maar ik kan niet meer op mijn account want online kan ik mijn nummer niet meer gebruiken en dus ook niet meer inloggen via sms verificatie. In de app kan ik mijn abonnement niet meer zien en is alles leeg en is alles verdwenen... Er staat altijd dat er geen adviseurs in chat aanwezig is, ik kan niet bellen omdat de sim kaart al is geblokkeerd. Alsjeblieft ik heb dringend hulp nodig, zoals een betaallink via mail sturen zodat ik weer geconnect word met Odido. Ik had een paar dagen ook een brief gekregen met dat ik in 15 dagen moet betalen maar ik heb nog meer dan een week tijd en ik wilde het zelfs vandaag de openstaande 276/277 euro betalen.
Heel dringend. Betalen lukt niet en account weg
Beste antwoord door Cristien
Bij instellingen (zie mijn handtekening)
De moderators helpen je verder als je aan de beurt bent.
https://www.odido.nl/service/factuur/mobiel/betalen
Wil je het geld liever handmatig overmaken? Dat kan naar betaalrekening NL03 COBA 0733 959 717 t.n.v. Odido. Let op: vermeld in de omschrijving je Odido klantnummer. Deze vind je op je factuur. Zo weten we bij wie de betaling hoort.
Heb je een blokkade? Dan verwijderen we deze binnen een paar werkdagen. Liever meteen weer verbonden zijn? Betaal dan met iDEAL. Nadat we je betaling hebben ontvangen, verwijderen we blokkades binnen een uur. Je kan ook betalen in een Odido Shop.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.