Skip to main content
Beantwoord

Belkosten buiten bundel

  • 27 december 2023
  • 1 reactie
  • 212 Bekeken

Hi Odido, 

Afgelopen maand zijn er door mijn dochter bijna 200 euro meer belkosten gemaakt dan normaal.

Tijdens het gamen met een vriendje, is mijn dochter is er abusievelijk vanuit gegaan dat bellen in huis over WIFI gaat. Een aanname dat ons dus duur heeft komen te staan.

Aangezien in de jaren ervoor nooit zoiets is voorgevallen, is er geen trigger geweest om ondertussen in te loggen bij Odido om naar het verbruik te kijken en tijdig te kunnen reageren/ op te waarderen.

Ik vind het in deze heel apart dat er enkel alerts worden verzonden voor het verbruik van de MB's en dus niet voor belminuten. Dit had me zoveel kosten kunnen besparen. Niet echt klantvriendelijk lijkt me.

Ik ben al jaren trouwe klant van Odido en heb mijn dochter's abonnement naar jullie over gezet en ook mijn vriendin overgehaald bij jullie een abonnement te nemen. Ik zou graag jullie willen blijven aanbevelen en een trouwe klant blijven.

Zouden jullie ons daarom hierin tegemoet willen komen? Ik zou dat heel erg waarderen.

Alvast bedankt.

Beste antwoord door Pharwin van Odido

RtoG schreef:

Hi Odido, 

Afgelopen maand zijn er door mijn dochter bijna 200 euro meer belkosten gemaakt dan normaal.

Tijdens het gamen met een vriendje, is mijn dochter is er abusievelijk vanuit gegaan dat bellen in huis over WIFI gaat. Een aanname dat ons dus duur heeft komen te staan.

Aangezien in de jaren ervoor nooit zoiets is voorgevallen, is er geen trigger geweest om ondertussen in te loggen bij Odido om naar het verbruik te kijken en tijdig te kunnen reageren/ op te waarderen.

Ik vind het in deze heel apart dat er enkel alerts worden verzonden voor het verbruik van de MB's en dus niet voor belminuten. Dit had me zoveel kosten kunnen besparen. Niet echt klantvriendelijk lijkt me.

Ik ben al jaren trouwe klant van Odido en heb mijn dochter's abonnement naar jullie over gezet en ook mijn vriendin overgehaald bij jullie een abonnement te nemen. Ik zou graag jullie willen blijven aanbevelen en een trouwe klant blijven.

Zouden jullie ons daarom hierin tegemoet willen komen? Ik zou dat heel erg waarderen.

Alvast bedankt.

Hallo @RtoG, goed dat je contact hierover opneemt, ik geef je graag meer duidelijkheid! Het klopt dat we géén sms meer versturen bij het verbruik van de bel/sms-bundel. We doen dit alleen nog bij  80% en bij 100% dataverbruik. De reden hiervoor is dat je het verbruik van je bel/sms-bundel zelf in de gaten kunt houden via je Mijn Odido account: https://www.odido.nl/my/verbruik-en-kosten

Stuur me gerust een privébericht met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie. Dan kunnen we samen naar een oplossing kijken voor deze kosten! 

Groetjes, 

Pharwin

Bekijk origineel

1 reactie

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 4215 reacties
  • Antwoord
  • 28 december 2023
RtoG schreef:

Hi Odido, 

Afgelopen maand zijn er door mijn dochter bijna 200 euro meer belkosten gemaakt dan normaal.

Tijdens het gamen met een vriendje, is mijn dochter is er abusievelijk vanuit gegaan dat bellen in huis over WIFI gaat. Een aanname dat ons dus duur heeft komen te staan.

Aangezien in de jaren ervoor nooit zoiets is voorgevallen, is er geen trigger geweest om ondertussen in te loggen bij Odido om naar het verbruik te kijken en tijdig te kunnen reageren/ op te waarderen.

Ik vind het in deze heel apart dat er enkel alerts worden verzonden voor het verbruik van de MB's en dus niet voor belminuten. Dit had me zoveel kosten kunnen besparen. Niet echt klantvriendelijk lijkt me.

Ik ben al jaren trouwe klant van Odido en heb mijn dochter's abonnement naar jullie over gezet en ook mijn vriendin overgehaald bij jullie een abonnement te nemen. Ik zou graag jullie willen blijven aanbevelen en een trouwe klant blijven.

Zouden jullie ons daarom hierin tegemoet willen komen? Ik zou dat heel erg waarderen.

Alvast bedankt.

Hallo @RtoG, goed dat je contact hierover opneemt, ik geef je graag meer duidelijkheid! Het klopt dat we géén sms meer versturen bij het verbruik van de bel/sms-bundel. We doen dit alleen nog bij  80% en bij 100% dataverbruik. De reden hiervoor is dat je het verbruik van je bel/sms-bundel zelf in de gaten kunt houden via je Mijn Odido account: https://www.odido.nl/my/verbruik-en-kosten

Stuur me gerust een privébericht met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie. Dan kunnen we samen naar een oplossing kijken voor deze kosten! 

Groetjes, 

Pharwin


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen