Skip to main content

Factuur corrigeren bij abonnement wijziging


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hallo,

In de maand november ben ik overgestapt op een nieuw telefoonabonnement.  Wat blijkt, dat ik een factuur heb gekregen van mijn oude abonnement voor de betaling voor de maand november. Dit is onterecht aangezien het einde contract tot eind oktober verliep en dus niet meer kon gebruiken. Ik ben hier meerdere malen contact wezen zoeken per email en per telefoon. Per telefoon werd er duidelijk gezegd dat inderdaad het factuur onterecht is en dit verrekend zal worden voor de maand januari. Is niet gebeurd. Ik ben nu inmiddels 2 maanden lang bezig om contact met jullie op te zoeken om hiermee mij te kunnen helpen. Ik hoop dat ik via deze weg geholpen kan worden.

Uitgelichte reactie

25 januari 2023

Hi Hajar ik heb al contact opgenomen met jouw collega. Bedankt voor je antwoord!

3 reacties

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 25 januari 2023

Hi @Smaria 

Ik wil graag met je meekijken. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie om een bericht te sturen. 

Ik zie je bericht graag tegemoet. 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 25 januari 2023

Hi Hajar ik heb al contact opgenomen met jouw collega. Bedankt voor je antwoord!


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 26 januari 2023

@Smaria Super! Hoop dat je goed geholpen bent. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen