Skip to main content

Rekening betaald maar nog openstaand bedrag als melding


Ik krijg nog steeds de melding dat ik iets moet betalen maar ik heb het al betaald

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21690 reacties
  • 26 juli 2022

Hallo @Ilhamearff 

Staat er in je My T-Mobile account nog iets open? Heb je betaald via iDEAL of via internetbankieren? Een betaling via iDeal wordt vrijwel meteen verwerkt en bij een handmatige overboeking kan de verwerking een aantal werkdagen duren.

https://www.t-mobile.nl/betalen


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 27 juli 2022

Hi,

Via ideal, kreeg een mailtje en via daar heb ik dus het bedrag kunnen betalen

 


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 27 juli 2022

Hi @Ilhamearff 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat er nog een gedeelte van je betalingsregeling openstaat. Als je naar My T-Mobile gaat en klikt op Facturen dan zie je het openstaand bedrag. Je kan daar direct kiezen voor betalen en dan wordt je betaling verwerkt. 

Ik hoop dat je zo verder komt!


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen