Goedemiddag @Ev.r, van harte welkom op onze community! Wat fijn dat je je abonnement bij ons hebt verlengd, daar zijn we erg blij mee. Ik snap heel goed dat je zo snel mogelijk gebruik wilt maken van Videoland en ik geef je graag meer duidelijkheid. Ik heb je order erbij gepakt en ik zie dat je hebt gekozen voor Unlimited Plus i.c.m. een Apple iPhone 16, goede keus! Ik zie inderdaad dat je Videoland erbij hebt gekozen. Echter, is je nieuw abonnement nog niet van start gegaan. Je kunt altijd 4 maanden voor het einde van je contract bij ons verlengen. Je huidige contract loopt nog tot en met 29-8-2025. Je nieuwe abonnement zal meteen van start gaan, nadat je huidige is verlopen. Dat is vanaf 30-8-2025. Vanaf dan kun je gebruikenmaken van Videoland. Je kunt het dan heel gemakkelijk zelf activeren via je Mijn Odido account. Deze optie krijg je nu nog niet te zien, omdat Videoland nog niet bij je oude abonnement zit. Zodra je nieuwe abonnement van start is gegaan, kun je het activeren. Nog heel eventjes geduld dus!
Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust. De community is er voor je!