Skip to main content
Beantwoord

geen activatielink videoland

Ik heb gister mijn abonnement in de winkel verlengd + telefoon. Daarbij heb ik als extra videoland gekozen, maar ik heb geen activatielink ontvangen om het te activeren.

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Goedemiddag ​@Ev.r, van harte welkom op onze community! Wat fijn dat je je abonnement bij ons hebt verlengd, daar zijn we erg blij mee. Ik snap heel goed dat je zo snel mogelijk gebruik wilt maken van Videoland en ik geef je graag meer duidelijkheid. Ik heb je order erbij gepakt en ik zie dat je hebt gekozen voor Unlimited Plus i.c.m. een Apple iPhone 16, goede keus! Ik zie inderdaad dat je Videoland erbij hebt gekozen. Echter, is je nieuw abonnement nog niet van start gegaan. Je kunt altijd 4 maanden voor het einde van je contract bij ons verlengen. Je huidige contract loopt nog tot en met 29-8-2025. Je nieuwe abonnement zal meteen van start gaan, nadat je huidige is verlopen. Dat is vanaf 30-8-2025. Vanaf dan kun je gebruikenmaken van Videoland. Je kunt het dan heel gemakkelijk zelf activeren via je Mijn Odido account. Deze optie krijg je nu nog niet te zien, omdat Videoland nog niet bij je oude abonnement zit. Zodra je nieuwe abonnement van start is gegaan, kun je het activeren. Nog heel eventjes geduld dus! 

Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust. De community is er voor je! 

Bekijk origineel

15 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemiddag ​@Ev.r, van harte welkom op onze community! Wat fijn dat je je abonnement bij ons hebt verlengd, daar zijn we erg blij mee. Ik snap heel goed dat je zo snel mogelijk gebruik wilt maken van Videoland en ik geef je graag meer duidelijkheid. Ik heb je order erbij gepakt en ik zie dat je hebt gekozen voor Unlimited Plus i.c.m. een Apple iPhone 16, goede keus! Ik zie inderdaad dat je Videoland erbij hebt gekozen. Echter, is je nieuw abonnement nog niet van start gegaan. Je kunt altijd 4 maanden voor het einde van je contract bij ons verlengen. Je huidige contract loopt nog tot en met 29-8-2025. Je nieuwe abonnement zal meteen van start gaan, nadat je huidige is verlopen. Dat is vanaf 30-8-2025. Vanaf dan kun je gebruikenmaken van Videoland. Je kunt het dan heel gemakkelijk zelf activeren via je Mijn Odido account. Deze optie krijg je nu nog niet te zien, omdat Videoland nog niet bij je oude abonnement zit. Zodra je nieuwe abonnement van start is gegaan, kun je het activeren. Nog heel eventjes geduld dus! 

Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust. De community is er voor je! 

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 1 juni 2025

Ik heb hetzelfde probleem. Vorige week dinsdag heb ik 'klik en klaar' toegevoegd maar ik heb nog geen activatielink gevonden voor het activeren van Videoland in mijn mail. Kan ik deze ergens anders vinden of hoe lang kan dit duren?

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hoi ​@DianaJS, van harte welkom op onze community! Wat leuk dat je hebt gekozen voor Klik&Klaar, goede keus. Je ontvangt momenteel gratis 6 maanden Videoland Basis bij een nieuw Klik&Klaar abonnement, superfijn toch? Ik heb gelijk gekeken in je account en je kunt de activatie heel gemakkelijk in orde maken via je Mijn Odido account. 

Laat je weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 3 juni 2025

Hoi,

dank je wel voor je reactie! het lukt helaas niet (ik krijg zowel op mijn mobiele telefoon als op mijn laptop (chromebook) de melding: oeps, probeer het nog eens. de klantenservice heb ik ook gesproken en het advies was om eerst een videoland-account aan te maken en het dan aan mijn odido account te koppelen maar ook dan krijg ik dezelfde melding. is het mogelijk om dit in de winkel te regelen?

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hallo ​@DianaJS, geen dank! Ik ben bang dat je het niet in de winkel kan regelen, omdat zij dan vermoedelijk tegen dezelfde foutmelding aanlopen. Laten we het eerst proberen om van afstand het op te lossen! Waar krijg je precies deze foutmelding te zien? Als je klikt op de Extra Videoland, krijg je dan de melding te zien wanneer je het probeert te koppelen? Kun je een screenshot met mij delen? Log je ook in met het e-mailadres uit je profiel of gaat het om een ander e-mailadres? 

Let me know, dan zet ik een ticket voor je door naar ons IT-team, zodat zij het voor je kunnen onderzoeken en zo snel mogelijk kunnen oplossen! 

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 10 juni 2025

Helaas ondervind ik hetzelfde probleem, Videoland kan niet worden geactiveerd (geen activatiemail ontvangen), maar ook niet worden geannuleerd, maar bij het eerstvolgende Klik & klaar factuur staat er wel € 5,99 van Videoland-basis. 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@Ro89, van harte welkom op onze community! Ik begrijp heel goed dat dit vragen oproept, laten we samen naar een oplossing kijken. Ik heb meteen gekeken bij je abonnement en ik zie dat de bundel wel terug bij je Klik&Klaar abonnement. Je kunt 'm heel gemakkelijk activeren in je Mijn Odido account middels deze link.

Laat je weten of de activatie is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 12 juni 2025
Pharwin van Odido schreef:

Goedemorgen ​@Ro89, van harte welkom op onze community! Ik begrijp heel goed dat dit vragen oproept, laten we samen naar een oplossing kijken. Ik heb meteen gekeken bij je abonnement en ik zie dat de bundel wel terug bij je Klik&Klaar abonnement. Je kunt 'm heel gemakkelijk activeren in je Mijn Odido account middels deze link.

Laat je weten of de activatie is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

Beste Pharwin,

Bedankt voor je reactie. Het probleem is dat ik in het begin bij het activeren nooit een mail heb ontvangen, daarnaast kan ik Videoland-basis ook niet activeren; ik krijg dan een foutmelding (zie bijlagen). Ik kan Videoland-basis daarnaast ook niet afzeggen, wel staat hij opgeteld bij de volgende factuur. Ik probeer inmiddels ‘Klik & Klaar’ volledig op te zeggen en wil de aanvraag van de Videoland-basis ook annuleren. Ik heb hier al twee keer voor gebeld, maar nog steeds zonder resultaat. :-(

Ik kan Videoland-basis dus niet activeren, maar ook niet afzeggen en ik wil hem afzeggen.

Mvg,

Babulall

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hoi ​@Ro89 dank voor de toelichting! Wat gek dat je geen activatiemail hebt ontvangen. Aangezien je je Klik&Klaar abonnement wilt opzeggen, snap ik heel goed dat deze bundel dan ook niet meer nodig is. Als ik het voor je in orde kon maken, had ik het graag gedaan. Maar opzeggingen kunnen voortaan alleen telefonisch gedaan worden door te bellen naar: 0800-0092. Dit kan van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 18:00u en op zaterdag van 09:00 tot 17:30u. Als bellen niet lukt, kun je het ook doorgeven middels ons online contactformulier, alleen houd er dan rekening mee dat het wel iets langer kan duren voordat je een terugkoppeling kunt verwachten. Bellen is altijd sneller! 

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 16 juni 2025

Hoi ​@Ro89 dank voor de toelichting! Wat gek dat je geen activatiemail hebt ontvangen. Aangezien je je Klik&Klaar abonnement wilt opzeggen, snap ik heel goed dat deze bundel dan ook niet meer nodig is. Als ik het voor je in orde kon maken, had ik het graag gedaan. Maar opzeggingen kunnen voortaan alleen telefonisch gedaan worden door te bellen naar: 0800-0092. Dit kan van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 18:00u en op zaterdag van 09:00 tot 17:30u. Als bellen niet lukt, kun je het ook doorgeven middels ons online contactformulier, alleen houd er dan rekening mee dat het wel iets langer kan duren voordat je een terugkoppeling kunt verwachten. Bellen is altijd sneller! 

Bedankt voor je reactie. Ik heb meerdere keren gebeld met de klantenservice, tot op heden is het niet gelukt om 'Klik en klaar' op te zeggen. Daarnaast is vooral een aandachtspunt dat Videoland basis voor €5.99 wel bij abonnement kosten staat, nu zou het niet eerlijk zijn dat ik voor iets moet betalen wat niet geactiveerd is en eigenlijk de 1e 6 maanden gratis zou moeten zijn. Ik hoop dat je me hierbij kunt helpen?

Mvg,

Babulall 

• is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 18 juni 2025

Exact dezelfde situatie hier. Een week geleden ben ik begonnen met mijn Klik & Klaar-abonnement met 6 maanden gratis Videoland. Ik heb een account aangemaakt bij Videoland met hetzelfde e-mailadres als bij Odido. Het is niet mogelijk om Videoland te activeren. Ik heb nooit de e-mail met de activatiecode ontvangen. De klantenservice aan de telefoon zegt dat ze niets kunnen doen.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hoi ​@gusojono, van harte welkom op onze community! Ik zoek dit graag voor je uit. Echter, is het niet de bedoeling om meerdere topics of reacties te plaatsen over hetzelfde onderwerp. Ik zie dat je al een eigen topic hierover hebt aangemaakt. Ik spreek je daar graag verder! Op deze manier blijft het overzichtelijk voor ons en kunnen we iedereen zo goed mogelijk verder helpen! 

• is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 19 juni 2025

Oké, geef alsjeblieft antwoord op het andere topic. Gisteren kreeg ik aan de telefoon te horen dat de "korting" voor 6 maanden niet echt beschikbaar is.

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 24 juni 2025
Ro89 schreef:

Bedankt voor je reactie. Ik heb meerdere keren gebeld met de klantenservice, tot op heden is het niet gelukt om 'Klik en klaar' op te zeggen. Daarnaast is vooral een aandachtspunt dat Videoland basis voor €5.99 wel bij abonnement kosten staat, nu zou het niet eerlijk zijn dat ik voor iets moet betalen wat niet geactiveerd is en eigenlijk de 1e 6 maanden gratis zou moeten zijn. Ik hoop dat je me hierbij kunt helpen?

Mvg,

Babulall 

@Pharwin van Odido  ik hoop nog een reactie van u te mogen ontvangen?

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hoi ​@Ro89, excuses! Je reactie is me helemaal ontgaan. Ik snap heel goed dat je het Klik&Klaar abonnement wilt opzeggen. Als telefonisch niet lukt, kun je het ook doorgeven het online contactformulier. Was dat wel gelukt? 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen