Skip to main content
Beantwoord

Geen QR code mail eSIM

  • 20 mei 2025
  • 1 reactie
  • 47 Bekeken

Ik probeer nu al 24 uur om mijn esim over te zetten naar mijn nieuwe telefoon, maar na het klikken op "bestel esim" in de app zodat ik de zogenaamde QR code moet krijgen komt er nergens een mailtje binnen. Daarbuiten is het onmogelijk om iemand via de chat of telefoon te pakken te krijgen. 

 

Handig joh, alles digitaal...

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Goedemorgen ​@JamoZ, van harte welkom op onze community! Wel zo fijn als je een nieuwe eSIM kunt aanvragen, laten we samen naar een oplossing kijken! Een eSIM kun je alleen in de app aanvragen. Kun je voor mij de app verwijderen en opnieuw downloaden? Deze beschikt dan meteen over de nieuwste software. Kun je ook meteen checken of er een software-update is voor je toestel? Dit kan via de instellingen. Het is van belang dat zowel de app als je toestel voorzien zijn van de nieuwste software, zodat alles optimaal kan werken. 

In je account zie ik dat op 20/05/25 een nieuwe eSIM is aangevraagd. Heb je deze niet binnengekregen? Ik zie dat de nieuwe eSIM wel gekoppeld en op actief staat. 

Ik hoor graag of het daarna werkt! Zo niet, geef het gerust aan in dit topic. Dan bestel ik een nieuwe eSIM voor je. Komt helemaal goed! 

Bekijk origineel

1 reactie

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@JamoZ, van harte welkom op onze community! Wel zo fijn als je een nieuwe eSIM kunt aanvragen, laten we samen naar een oplossing kijken! Een eSIM kun je alleen in de app aanvragen. Kun je voor mij de app verwijderen en opnieuw downloaden? Deze beschikt dan meteen over de nieuwste software. Kun je ook meteen checken of er een software-update is voor je toestel? Dit kan via de instellingen. Het is van belang dat zowel de app als je toestel voorzien zijn van de nieuwste software, zodat alles optimaal kan werken. 

In je account zie ik dat op 20/05/25 een nieuwe eSIM is aangevraagd. Heb je deze niet binnengekregen? Ik zie dat de nieuwe eSIM wel gekoppeld en op actief staat. 

Ik hoor graag of het daarna werkt! Zo niet, geef het gerust aan in dit topic. Dan bestel ik een nieuwe eSIM voor je. Komt helemaal goed! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen