Ik heb gisteren mijn Apple Watch 10 Cellular binnengekregen. Helaas lukt het nog niet om Multisim aan te vragen als ik het mobiele netwerk via de Watch-app wil configureren.
Nadat ik via de Watch-app verwezen wordt naar de inlogpagina van Odido, krijg ik nadat ik inlog elke keer dezelfde foutmelding: Oeps… Je huidige abonnement kan niet gekoppeld worden aan Multisim. Ik heb telefonisch contact gehad met iemand van de klantenservice, maar hij kwam er helaas ook niet uit. De softwares van zowel de iPhone 13 als de Apple Watch zijn helemaal up to date.
Ik zou graag op korte termijn gebruik willen maken van Cellular. Wie kan mij helpen?
Ik kan geen Multisim aanvragen voor Apple Watch series 10
Beste antwoord door Marciano van Odido
Hoi Tim, tof dat je voor de Apple Watch 10 Cellular bent gegaan! En bedankt voor het volledig invullen van je profiel. Ik heb hierdoor direct met je mee kunnen kijken en ik zie dat je op dit momen nog een oud-Tele2 abonnement hebt. Dit is de reden dat je geen Multisim kan aanschaffen. We werken er nog hard aan om dit mogelijk te maken. Ik heb ook meteen verder gekeken en ik zie dat je een verlenging hebt aangevraagd die per 19 augustus start. Vanaf dat moment heb je een nieuw Hello-abonnement en dan zal het wel lukken om Multisim aan te schaffen en te gebruiken i.c.m. je Apple Watch. Excuses dat je er niet nu direct gebruik van kan maken. Heb je zo wel voldoende duidelijkheid? Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik ben er voor je! 😊
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.