Ik heb een eSIM besteld voor mijn telefoon, echter na het drukken op de link die ik heb gekregen via de mail is de eSIM nog steeds niet geactiveerd. Ik heb op dit moment nu geen toegang tot een telefoonnummer waarop ik naar de klantenservice kan bellen en omdat ik in het buitenland zit, heb ik ook geen mogelijkheid om langs een Odido-winkel te gaan. Kan iemand mij hiermee verder helpen?
eSIM activeren
Beste antwoord door Pharwin van Odido
Goedemiddag
Om een aantal zaken uit te sluiten, zou ik je willen vragen om wat dingen te checken in je telefoon. Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel [apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'. Houd er rekening mee dat verbonden apparaten, opnieuw verbonden dienen te worden.
Kun je daarna je toestel nogmaals opnieuw opstarten en checken via de instellingen van je toestel of je handmatig verbinding kunt maken met een netwerk van een andere provider?
Ik hoor het graag van je!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.