Skip to main content
Beantwoord

Amazon Prime koppelen lukt niet

• 26 januari 2025
  • 6 reacties
  • 187 Bekeken

Ik heb via Odido een prime abonnement afgesloten, maar het lukt niet om het account te koppelen.

Zie onderstaande screenshot. Hoe kan ik dit koppelen?

Bijvoorbaat dank.

Beste antwoord door klaas_vaak

Marciano van Odido schreef:

Goedemorgen Klaas, van harte welkom op de Community en leuk dat je Amazon Prime wil gebruiken! Niet fijn dat het nog niet lukt met koppelen, maar daar help ik je graag bij. Zet je je 06-nummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan kijk ik graag met je mee om je account te koppelen en te activeren! 

Het is ondertussen gelukt.
Dank voor je hulp!

Bekijk origineel

6 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Klaas, van harte welkom op de Community en leuk dat je Amazon Prime wil gebruiken! Niet fijn dat het nog niet lukt met koppelen, maar daar help ik je graag bij. Zet je je 06-nummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan kijk ik graag met je mee om je account te koppelen en te activeren! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 27 januari 2025

Goedemorgen Marciano

Dank voor je reactie. Ik heb de data in mijn profiel geüpdatet.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 27 januari 2025
Marciano van Odido schreef:

Het is ondertussen gelukt.
Dank voor je hulp!

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Klaas, superfijn dat het is gelukt! Heb je zelf iets geprobeerd of werkte het opeens vanzelf weer? Ik hoor het graag van je! 😁

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 28 januari 2025

Ik dacht dat jij iets had aangepast😅

Had een nieuwe/andere email met een link ontvangen en daarmee was het gelukt.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Klaas, haha - nee, ik wilde er net voor je naar kijken, maar toen las ik je bericht dat het al was gelukt. Wellicht een bug of hick up in het systeem die vanzelf is opgelost of misschien waren mijn collega's op de achtergrond toevallig al bezig. Hoe dan ook, fijn dat het weer werkt! Heb je nog aanraders op Amazon Prime? 😁

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen