Skip to main content

Oproep niet toegestaan

• 11 January 2025
  • 7 reacties
  • 78 Bekeken

Ik ben gebeld door +32 9 332 37 83, als ik terug wil bellen is de oproep niet toegestaan. Het nummer is veilig.

Hoe kan ik dit oplossen?

14 januari 2025

Pharwin van Odido schreef:

Hi ​@LisaVerstege, dank voor het invullen van de gegevens in je profiel! Ik heb gelijk gekeken en ik zie dat er een blokkade voor uitgaande internationale gesprekken (behalve naar Nederland) staat ingesteld. Vandaar dat het ook niet lukt om het nummer te bellen, aangezien het een buitenlands nummer is. Geen zorgen, ik heb de blokkade zojuist voor je verwijderd. Geef het systeem ongeveer een half uurtje om dit te verwerken. Als je daarna je toestel opnieuw opstart, kun je het nummer bellen! 

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

Wat gek, toen ik in de app keek van de week stonden alle blokkades uit.

Maar het lukt nu inderdaad weer wel om dit nummer te bellen, fijn!

Bedankt voor het meekijken en aanpassen

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 11 januari 2025

Hoi ​@LisaVerstege 

Het nummer is inderdaad gewoon aankiesbaar. Waarschijnlijk heb je een algemene blokkade om naar buitenlandse nummers te bellen. Heb je toevallig een betalingsregeling? Check anders eens in je Odido app bij instellingen of daar een bellen naar buitenland blokkade staat.

• is een Master Poster
  • 11 januari 2025

Nee. Alle blokkades staan uit. En voor zover ik weet geen betalingsachterstand of regeling bij Odido

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Lisa, wat apart dat je de melding krijgt dat de oproep niet is toegestaan. Zet je je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan kijk ik graag met je mee of ik toch iets in het systeem kan vinden dat ervoor zorgt dat je het nummer niet kan bellen! 😄

• is een Master Poster
  • 13 januari 2025

Bedankt! De gegevens zijn in mijn profiel gezet.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7

Hi ​@LisaVerstege, dank voor het invullen van de gegevens in je profiel! Ik heb gelijk gekeken en ik zie dat er een blokkade voor uitgaande internationale gesprekken (behalve naar Nederland) staat ingesteld. Vandaar dat het ook niet lukt om het nummer te bellen, aangezien het een buitenlands nummer is. Geen zorgen, ik heb de blokkade zojuist voor je verwijderd. Geef het systeem ongeveer een half uurtje om dit te verwerken. Als je daarna je toestel opnieuw opstart, kun je het nummer bellen! 

• is een Master Poster
  • 14 januari 2025
Pharwin van Odido schreef:

Wat gek, toen ik in de app keek van de week stonden alle blokkades uit.

Maar het lukt nu inderdaad weer wel om dit nummer te bellen, fijn!

Bedankt voor het meekijken en aanpassen

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7

Hi ​@LisaVerstege, er lijkt dan iets mis zijn te gaan met de koppeling. Fijn dat je weer kunt bellen! Geen dank en graag gedaan. Als we vanuit deze kant nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen