Skip to main content
Beantwoord

Geen Apple One activatie sms ontvangen

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hallo, vannacht is de verlenging van mijn abonnement (Unlimited Premium) ingegaan met daaraan gekoppeld Apple One (als extra). Ik heb wel de bevestiging gekregen van het ingaan van het Apple One abonnement, maar niet de activatie sms. Zou ik die alsnog kunnen ontvangen?

Beste antwoord door Hansfrl

Inmiddels heb ik de activatie sms wel ontvangen!

Bekijk origineel

15 reacties

• Auteur
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 27 oktober 2024

Inmiddels heb ik de activatie sms wel ontvangen!

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Hans, van harte welkom op de Community! Superfijn dat je de SMS inmiddels hebt ontvangen. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community is er voor je. Voor nu wens ik je een hele fijne dag en heel veel plezier met Apple One! 😄

• 2 reacties
  • 16 november 2024

Beste Marciano,

Helaas heb ik ook geen activatie sms ontvangen voor Apple One😯.

kan jij me helpen ?☺️

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Linden85, van harte welkom op de Community en gaaf dat je gebruik wil maken van Apple One! Ik zie dat je vanochtend contact hebt gehad met mijn collega en dat hij de SMS opnieuw heeft gestuurd. Is het nu gelukt? 😄

• 2 reacties
  • 19 november 2024

Beste Marciano,

alles is gelukt !👌

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Super ​@Linden85! 😎

• 2 reacties
  • 22 november 2024

Hier zelfde probleem! Kan ik alsnog de sms ontvangen om de installatie te doen?

Alvast bedankt!

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

@rosarosa Hoi Rosa, welkom op de Community en leuk dat je Apple One wil gebruiken! Ik heb je zojuist de activatielink per SMS gestuurd. Laat je het me weten of het is gelukt? 

• 2 reacties
  • 26 november 2024

Yes! Is gelukt, thanks!

• 2 reacties
  • 27 november 2024

Hoi,

ik weet niet of ik dit hier onder dit topic moet plaatsen of ergens anders:

Gisteren via Odido app Apple One geactiveerd, maar nog geen sms ontvangen (wel bevestiging in mail). Kun je eens checken wat er mis gaat en nieuwe sms verzenden? 
Dankjewel!

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Frouke040, gaaf dat je Apple One gaat gebruiken en geen probleem om het hier te posten hoor! Ik heb je zojuist een nieuwe link per SMS gestuurd. Laat je het me weten of je 'm hebt ontvangen?

• 2 reacties
  • 28 november 2024
Marciano van Odido schreef:

Hoi ​@Frouke040, gaaf dat je Apple One gaat gebruiken en geen probleem om het hier te posten hoor! Ik heb je zojuist een nieuwe link per SMS gestuurd. Laat je het me weten of je 'm hebt ontvangen?

Ha ​@Marciano van Odido ik heb je sms ontvangen en het is gelukt! Dank voor je hulp!

• 2 reacties
  • 30 november 2024

Hetzelfde geldt voor mij. Ik heb ook Apple one geactiveerd maar ook geen sms ontvangen. Wel de bevestiging email waarin stond dat er een sms gestuurd zou worden met daarin de link om Apple One te kunnen koppelen. Zou ik deze ook toegestuurd kunnen krijgen. Alvast bedankt ! 

• 2 reacties
  • 1 december 2024

Ondertussen toch ontvangen !

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Jeffreydww, superfijn dat je 'm inmiddels hebt ontvangen!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen