Goedemiddag!
Ik ben al een aantal weken in contact met Odido Service omtrent het activeren van de Multisim op mijn Apple Watch 10. Wanneer ik via de app of webbrowser Multisim wil activeren kom ik uit in het scherm waarin ik de Samsung Watch kan activeren. Laat het duidelijk zijn dat dat niet klopt ;-) Het probleem is door Odidio erkent en zou worden opgelost. Er is ook een ticket van aangemaakt en is ook geescaleerd.
Onlangs weer contact gezocht via Odido Service, omdat ik geen updates krijg rondom dit issue. Ik heb aangegeven graag een alternatieve oplossing aangeboden te krijgen. Men gaf aan het vreemd te vinden dat er niet al een alternatief aangeboden was. Maar daarna bleef het stil en heb ik weer zelf contact moeten zoeken met Odido Service. Weer een volgende medewerker gaf mij aan dat een alternatief helaas niet mogelijk was en dat ik maar gewoon nog even moet wachten.
Graag wil ik de community vragen of deze case herkend wordt en of er wellicht oplossing zijn gevonden, bijvoorbeeld workarounds om de Multisim te activeren?
Vraag/opmerking aan Odido Service: Ik kan mij zo moeilijk voorstellen dat de enige weg tot activatie via de app/webbrowser verloopt en dat er bijvoorbeeld niets ‘handmatig’ via telefonisch contact kan worden gedaan. Daarbij wordt het probleem telkens weer neergelegd bij de klant, het probleem is van Odido! Men neemt niet de tijd actief mee te denken naar een alternatief. Tenminste zou ik op de hoogte moeten worden gehouden van de status, maar dat wordt ook niet gedaan..
Ik hoor graag van jullie, alvast bedankt voor jullie reacties!