Excuses voor het replyen in het andere topic. Wilde hem verwijderen, maar dat kan blijkbaar niet.
Ook ik heb geen sms ontvangen bij het activeren van de Apple one extra in mijn odido. Kan zijn dat het komt doordat nummerbehoud sinds kort in werking is getreden.
Kan ik de sns met link alsnog krijgen?
Beste antwoord door Nicaptm
Marciano van Odido schreef:
Hoi Nicaptm, geen probleem hoor! Wil je je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel zetten? Dan kan ik je account vinden en je de activatielink alsnog per SMS sturen! 😄
Hoi Nicaptm, geen probleem hoor! Wil je je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel zetten? Dan kan ik je account vinden en je de activatielink alsnog per SMS sturen! 😄
Goedemorgen Nicaptm, bedankt voor het invullen van je profiel. Alleen de laatste 4 cijfers van het IBAN komen niet overeen met die bij ons bekend zijn. Wil je deze controleren en corrigeren? Dan ontvang je binnen no time de Apple One SMS!
Hoi @AllardCamijn, welkom op de Community en fijn dat je je gegevens hebt ingevuld. Ik heb je zojuist de activatielink per SMS gestuurd! Heb je 'm ontvangen?
Hi @Rcarlos75, welcome to our Community! I just sent you a new text message with the link to activate your Apple One. Can you let me know if you received it?
Hoi @Janssen170399, van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je je Apple One kunt activeren. Ik heb zojuist een nieuwe link per sms naar je verstuurd. Heb je 'm ontvangen?
Hi @n_nn13, van harte welkom op onze Community! Ik heb zojuist de sms opnieuw naar je verstuurd. Laat je weten of je 'm hebt ontvangen en of het is gelukt? Ik hoor het graag!
Goedemiddag @Jmdijkstra, ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie dat je vandaag contact hebt gehad met een collega. Is het in orde gemaakt of had je de sms nog niet ontvangen? Laat het maar gerust weten, anders verstuur ik de sms alsnog naar je!
Hi @n_nn13, van harte welkom op onze Community! Ik heb zojuist de sms opnieuw naar je verstuurd. Laat je weten of je 'm hebt ontvangen en of het is gelukt? Ik hoor het graag!
@n_nn13 Top, geen dank en graag gedaan! Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst!
SMS niet gekregen . Wel in orde gemaakt via mail. De SMS kwam later pas binnen nadat ik een ander berichtenapp. Als standaard heb ingesteld ...is nu in orde
Hi @SandertenHof, welkom op onze Community! Geen probleem, de link kan ik per sms naar je versturen. Echter, zie ik bij je abonnement dat je vandaag al contact hebt gehad met een collega en dat de activatielink per mail naar je is verstuurd. Heb je die ontvangen en is het gelukt met de activatie? Ik hoor het graag van je!
Hi @SandertenHof, welkom op onze Community! Geen probleem, de link kan ik per sms naar je versturen. Echter, zie ik bij je abonnement dat je vandaag al contact hebt gehad met een collega en dat de activatielink per mail naar je is verstuurd. Heb je die ontvangen en is het gelukt met de activatie? Ik hoor het graag van je!
Nee, het is niet gelukt. Als ik de link open krijg ik deze reactie….
Hi @SandertenHof, ik zie nu dat niet de juiste link met je was gedeeld, vandaar dat je deze melding te zien krijgt. Geen zorgen, ik heb zojuist per sms de juiste link naar je verstuurd. Daarmee zou het moeten lukken!
Ik hoor graag van je of het hiermee wel is gelukt!
Echt dom dat we dit allemaal via het forum/telefoon moeten aanvragen en dat er niet gewoon een knopje is om de SMS opnieuw te sturen of de link in mijn User Panel te bekijken.
Anyway, ik heb het ook niet ontvangen en zie de SMS ook graat tegemoet
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.