Skip to main content
Beantwoord

Ook HBO Max Extra uitzetten

  • 8 september 2024
  • 8 reacties
  • 162 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 14 reacties

Het zou geweldig zijn om duidelijke documentatie te hebben over hoe Extra diensten te verwijderen bij het downgraden van een Unlimited-abonnement. Zoals velen hier, heb ik eerst geüpgraded naar Unlimited Plus (met HBO Max) en heb ik op 26-08 het abonnement gedowngraded. HBO Max staat nog steeds in mijn account (nu met maandelijkse kosten) en in de My ODIDO-portal staat dat ik sinds de wijziging van het abonnement Extra niet kan verwijderen en moet wachten. De afgelopen dagen is de melding dat ik het abonnement niet kan wijzigen verdwenen, maar ik kan HBO Max nog steeds niet verwijderen – alleen upgraden en meer betalen.

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hallo @iserje, laten we samen naar een oplossing kijken! Je kunt altijd 1x per maand een wijziging maken in je abonnement. Dat kan heel gemakkelijk via je Mijn Odido account. Echter, omdat je al een wijziging hebt gemaakt, kun je daarnaast niet ook nog eens een wijziging maken in je Extra's. Dat moet altijd allemaal in 1x gebeuren. De Extra's zijn maandelijks opzegbaar, maar hiervoor ben ik bereid om een uitzondering voor je te maken en kan ik het per direct voor je stopzetten. Echter, als ik op je e-mailadres zoek, kom krijg ik geen gegevens naar voren in ons systeem. Ik zie wel een telefoonnummer in je profiel vermeld staan, maar daar mag ik officieel geen ID-check op doen. Kun je het e-mailadres wat bij ons bekend is onder je nummer in je profiel vermelden? Dan kan ik gelijk met je meekijken! 

Bekijk origineel

8 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 4312 reacties
  • Antwoord
  • 9 september 2024

Hallo @iserje, laten we samen naar een oplossing kijken! Je kunt altijd 1x per maand een wijziging maken in je abonnement. Dat kan heel gemakkelijk via je Mijn Odido account. Echter, omdat je al een wijziging hebt gemaakt, kun je daarnaast niet ook nog eens een wijziging maken in je Extra's. Dat moet altijd allemaal in 1x gebeuren. De Extra's zijn maandelijks opzegbaar, maar hiervoor ben ik bereid om een uitzondering voor je te maken en kan ik het per direct voor je stopzetten. Echter, als ik op je e-mailadres zoek, kom krijg ik geen gegevens naar voren in ons systeem. Ik zie wel een telefoonnummer in je profiel vermeld staan, maar daar mag ik officieel geen ID-check op doen. Kun je het e-mailadres wat bij ons bekend is onder je nummer in je profiel vermelden? Dan kan ik gelijk met je meekijken! 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 14 reacties
  • 10 september 2024
Pharwin van Odido schreef:

Hallo @iserje, laten we samen naar een oplossing kijken! Je kunt altijd 1x per maand een wijziging maken in je abonnement. Dat kan heel gemakkelijk via je Mijn Odido account. Echter, omdat je al een wijziging hebt gemaakt, kun je daarnaast niet ook nog eens een wijziging maken in je Extra's. Dat moet altijd allemaal in 1x gebeuren. De Extra's zijn maandelijks opzegbaar, maar hiervoor ben ik bereid om een uitzondering voor je te maken en kan ik het per direct voor je stopzetten. Echter, als ik op je e-mailadres zoek, kom krijg ik geen gegevens naar voren in ons systeem. Ik zie wel een telefoonnummer in je profiel vermeld staan, maar daar mag ik officieel geen ID-check op doen. Kun je het e-mailadres wat bij ons bekend is onder je nummer in je profiel vermelden? Dan kan ik gelijk met je meekijken! 

Beste Pharwin, verstrekt via PM.

Alvast bedankt!


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 10 september 2024
Pharwin van Odido schreef:

Hallo @iserje, laten we samen naar een oplossing kijken! Je kunt altijd 1x per maand een wijziging maken in je abonnement. Dat kan heel gemakkelijk via je Mijn Odido account. Echter, omdat je al een wijziging hebt gemaakt, kun je daarnaast niet ook nog eens een wijziging maken in je Extra's. Dat moet altijd allemaal in 1x gebeuren. De Extra's zijn maandelijks opzegbaar, maar hiervoor ben ik bereid om een uitzondering voor je te maken en kan ik het per direct voor je stopzetten. Echter, als ik op je e-mailadres zoek, kom krijg ik geen gegevens naar voren in ons systeem. Ik zie wel een telefoonnummer in je profiel vermeld staan, maar daar mag ik officieel geen ID-check op doen. Kun je het e-mailadres wat bij ons bekend is onder je nummer in je profiel vermelden? Dan kan ik gelijk met je meekijken! 

Hallo Pharwin,

 

Ik heb exact hetzelfde probleem met mijn extra(HBO Max Basic). Er was geen enkele mogelijkheid hem uit te zetten tijdens m’n abonnement wijziging van Unlimited Plus naar Unlimited Basis en nu een paar week later nog steeds niet.

 

Zou je hem voor mij ook stop kunnen zetten? Ik hoop spoedig te horen.

 

Met vriendelijke groet,

 

Ludo Philips


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

@iserje Dank voor het sturen van je privébericht met het juiste e-mailadres! Ik heb direct de bundel voor je uitgeschakeld. Deze krijg je nu ook niet meer te zien in je Mijn Odido account, kun je dat voor de zekerheid checken? Hoor het graag van je! 

Hallo @Lupheal, ik zag dat je ook al had gereageerd in dit topic: 

Het is niet de bedoeling om in meerdere topics over hetzelfde issue te reageren. Dat staat ook in onze huisregels vermeld. Ik zal zo snel mogelijk in het andere topic bij je terugkomen! 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 13 november 2024

Hallo. Mijn telefoonabonnement begon met Unlimited Plus, maar ik heb het later gewijzigd naar Unlimited Start. Ik wil ook mijn extra HBO Max Basic-abonnement opzeggen, omdat ik hiervoor apart moet betalen. Kunt u mij hierbij helpen?


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hallo @mirzabahcecinl, welkom op onze Community! De bundels zijn altijd maandelijks opzegbaar, ik kijk graag met je mee of het mogelijk is. Echter, mis ik alleen nog de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie in je profiel. Kun je die invullen? Dan kan ik met je meekijken! 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 18 november 2024

oke ik heb mijn profiel aangepast


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

@mirzabahcecinl Thanks! Ik heb gelijk meegekeken en ik zie dat er al een opzegging staat verwerkt voor deze bundel. Deze zal vanaf 22 november worden stopgezet! 

Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen