Hallo, mijn multisim op een nieuwe apple watch ultra blijft op wachten staan, in mijn odido kan ik de multisims niet aanpassen. Dit lijken er nu ook 2 te zijn maar geen werkt. Zie de volgende screenshots. Alvast bedankt voor eventuele hulp!

Hallo, mijn multisim op een nieuwe apple watch ultra blijft op wachten staan, in mijn odido kan ik de multisims niet aanpassen. Dit lijken er nu ook 2 te zijn maar geen werkt. Zie de volgende screenshots. Alvast bedankt voor eventuele hulp!
Beste antwoord door Pharwin van Odido
Hallo allemaal,
Excuses voor het ongemak! Het klopt dat het afgelopen weekend niet lukte om een eSIM te downloaden en ook te activeren. Hetzelfde geldt voor de Multisim. Dat had te maken met een update die plaatsvond in de app en ook in onze systemen, vandaart dat het niet mogelijk was. Vanaf vandaag zou het weer mogelijk moeten zijn. Zouden jullie het kunnen testen door via je Mijn Odido account de eSIM/Multisim downloaden en ook te activeren? Als het in de app niet lukt, probeer het dan even via een desktopversie.
Ik verneem het graag!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.