Skip to main content
Beantwoord

E-sim activeren lukt niet op iPhone 15

  • 7 November 2023
  • 3 reacties
  • 256 Bekeken

Het activeren van mijn e-sim lukt niet op mijn iPhone 15. Daarnaast lukt het opnieuw aanvragen van een code ook niet. Ik krijg onderstaande fout bij het bestellen van een nieuwe e-sim. 

 

Er is een fout opgetreden

Wij hebben je gegevens niet op kunnen halen. Probeer het later opnieuw.

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @rrjjscheepers 

Het is ook een optie om even langs een Odido winkel te gaan, zij kunnen je identificeren en helpen met het activeren van de eSIM.

Bekijk origineel

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 19535 reacties
  • Antwoord
  • 7 november 2023

Hallo @rrjjscheepers 

Het is ook een optie om even langs een Odido winkel te gaan, zij kunnen je identificeren en helpen met het activeren van de eSIM.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 8 november 2023

Ik heb hetzelfde probleem, ben met Odido al 2 dagen bezig. Van alles al geprobeerd. 


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 9 november 2023

Hi @marcelwestdijk 

Heb je de tip van Waqqas al gelezen? Heb je de mogelijkheid om langs de winkel te gaan? Daar kunnen mijn collega’s je direct verder helpen met het activeren van de eSim. Op deze pagina kun je een winkel in de buurt vinden. 

Ik hoor graag of je zo verder komt!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen