Skip to main content

Geen verificatie sms IMO app


Hallo,

 

Ik krijg geen verificatie sms’jes van de berichten app IMO. Andere sms’jes krijg ik wel, ook verificatie sms’jes van andere bedrijven. Er moet volgens IMO een poort oid geopend worden. Graag wil ik dat dit snel opgelost wordt aangezien ik via IMO contact onderhoudt met mijn familie in het buitenland. 
 

 

Uitgelichte reactie

30 oktober 2023

Hi @Geensmshelp 

Ik wil dit graag laten onderzoeken door onze technische afdeling. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Met daarin 3 voorbeelden van de exacte datum en de exacte tijdstippen waarop dit probleem voorkwam en ook graag aangeven om welke diensten het gaat. Dan maak ik een case voor je aan en kunnen onze technische specialisten dit verder onderzoeken.

Ik zie je reactie graag tegemoet!

3 reacties

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 30 oktober 2023

Hi @Geensmshelp 

Ik wil dit graag laten onderzoeken door onze technische afdeling. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Met daarin 3 voorbeelden van de exacte datum en de exacte tijdstippen waarop dit probleem voorkwam en ook graag aangeven om welke diensten het gaat. Dan maak ik een case voor je aan en kunnen onze technische specialisten dit verder onderzoeken.

Ik zie je reactie graag tegemoet!


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 5 november 2023
Hajar van Odido schreef:

Hi @Geensmshelp 

Ik wil dit graag laten onderzoeken door onze technische afdeling. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Met daarin 3 voorbeelden van de exacte datum en de exacte tijdstippen waarop dit probleem voorkwam en ook graag aangeven om welke diensten het gaat. Dan maak ik een case voor je aan en kunnen onze technische specialisten dit verder onderzoeken.

Ik zie je reactie graag tegemoet!

 

 

 

Ik heb het 5 dagen geleden naar je gestuurd maar nog niks gehoord!

 


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 7 november 2023

Hi @Geensmshelp 

Dat kan kloppen ik was namelijk vrij. Excuses voor het ongemak! Ik zie dat je mij een bericht hebt gestuurd, maar je hebt niet de informatie meegestuurd die ik nodig heb om een case aan te maken voor onze technische afdeling. Zou je mij 3 voorbeelden met datum + tijdstip kunnen geven waarop je dit probleem ervaarde? Zonder de voorbeelden kan de technische afdeling dit niet onderzoeken. 

Ik zie je bericht graag tegemoet!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen