Skip to main content
Beantwoord

eSIM foutmelding

  • 13 augustus 2023
  • 3 reacties
  • 51 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hi! Vandaag heb ik mijn nieuwe telefoon (iPhone 12) ontvangen met eSIM. Echter krijg ik de foutmelding '’eSIM kan niet worden geactiveerd'’ wanneer ik de QR code scan. Weet iemand hoe ik de eSIM wel kan activeren? Alvast bedankt! 

Beste antwoord door eric

Hoi @SharV 

Als dit proces een eenmaal vastloopt is het gemakkelijkst om dit in de t-mobile winkel op te laten lossen. Neem dan wel legitimatie mee, de simkaart is een cruciaal onderdeel van de authentificatie en daarom vind er een strenge controle op identiteit plaats.

Bekijk origineel

3 reacties

  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 13 augustus 2023

Oh, en nu komt opeens de melding dat de code niet meer geldig is. Waarschijnlijk te vaak geprobeerd dan? 


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9322 reacties
  • Antwoord
  • 13 augustus 2023

Hoi @SharV 

Als dit proces een eenmaal vastloopt is het gemakkelijkst om dit in de t-mobile winkel op te laten lossen. Neem dan wel legitimatie mee, de simkaart is een cruciaal onderdeel van de authentificatie en daarom vind er een strenge controle op identiteit plaats.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 13 augustus 2023

Hi Eric, thanks! Was van plan om morgen te bellen, maar dan ga ik inderdaad wel even langs een fysieke store! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen