Gloeiende, gloeiende, gloeiende,
Nog NOOIT zo’n ontzettend slecht bereikbare communicatie provider meegemaakt als T-Mobile. Zelfs tijdens een telefoongesprek wat je, na een half uur tegen een domme computer lullen, eindelijk aan de lijn krijgt wordt de lijn doodleuk verbroken.
Probeer ik een eSIm over te zetten bij een nieuwe telefoon, werkt natuurlijk bij alle providers BEHALVE bij t-Mobile. Dus nieuwe ESim bestellen, die krijg je dan OP je telefoon toegezonden met daarin een QRcode die je dus met de camera vanaf datzelfde scherm moet inlezen….hoe dan ???
Hoe moet ik mijn telefoon op zijn eigen scherm richten ? Denk nou eens even na daar !!!
Dus ik moet met een ander toestel een foto maken van die SIM code en dan die foto scannen om de SIM kaart toe te voegen, maaarrrr…. als dat al lukt dan wordt direct je huidige simkaart uigeschakeld en dan begin te ellende, want je moet die esim nog activeren, dat gaat niet automatisch...welnee...natuurlijk niet dat moet met een ...juist SMS...maar die wordt naar je oude toestel gezonden die dan niet meer werkt, dus die SMS komt NOOIT AAN…. onderwijl is je oude SIM op je oude toestel uitgeschakeld en is de nieuwe onbruikbaar. ( Waarom wordt die code alleen per SMS verzonden en niet naar je mail adres ?? Goh ideetje misschien ?? )
Eindresultaat : GEEN TELEFOON MEER MOGELIJK !!
Welke OETxxx heeft dat systeem bedacht ???
Man ik ben pissig…. natuurlijk gebeurt dit in de avond uren dus ben ik nu onbereikbaar, is de winkel en de klantenservice gesloten en zit ik dus met een dood toestel en mag ik morgenochtend weer om weet ik veel hoe laat met T-Mobile gaan zitten bellem via een ander toestel….eerst weer dat shitmenu doorworstelen met die dove computer om dan maar te horen te krijgen dat ik vermoedelijk weer naar de winkel moet omdat jullie het maar niet willen snappen !!
Ik EIS een dikke compensatie hiervoor, dit vind ik niet normaal zo !
eSim niet te bestellen en niet te activeren
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.