Via de Apple Watch app/ mobiel netwerk is de knop configureer mobile netwerk is niet actief. Dus kan tmobile niet toevoegen aan mijn huidige mobiele tmobile abb.
Wanneer er nieuwe opties en functies van je provider zijn, verschijnen deze automatisch op je iPhone. Er opent een melding die vraagt of je ze wilt downloaden en installeren (werk bij).
Omdat het om een klein bestand gaat duurt het updaten ook niet lang en moet in de meeste gevallen je iPhone niet herstart worden. Heb je de melding genegeerd? Dan kun je de update installeren via Instellingen ▸ Algemeen ▸ Info, hier kun je overigens ook de huidige software van je aanbieder bekijken.
E-mail van Outlook heeft steeds geen verbinding maar e-mail van iCloud komt wel vaak aan en binnen.
SMS versturen werkt niet maar iMessage werkt wel.
Lijkt er op dat alleen diensten van Apple nog verbinding hebben?!
Als ik een SMS verstuur moet ik thuis wel mijn mobiel aan laten staan want anders werkt het niet.
De SMS wordt pas verstuurd als mijn mobiel aan staat dus als je niet thuis bent moet iemand thuis even je mobiel aan zetten?!
Lijkt erop dat de Apple Watch alleen goed functioneert als de gekoppelde iPhone verbonden is met het netwerk.
Apple Watch gebruiken terwijl je iPhone uit staat mag/kan blijkbaar niet.
Via de Apple Watch app/ mobiel netwerk is de knop configureer mobile netwerk is niet actief. Dus kan tmobile niet toevoegen aan mijn huidige mobiele tmobile abb.
bezoeksterschreef:
Er is geen knop dat data plan heet
W
Open de Watch-app op je iPhone. Zorg dat je Apple Watch (GPS + Cellular) is ontgrendeld en bijgewerkt naar watch OS 8.1.
Ga naar Mobiel netwerk.
Verschijnt er een melding over een aanbiederupdate? Tik dan op Werk bij.
De knop Configureer mobiel netwerk wordt actief. Tik hierop.
Je komt nu op de Multisim bestelpagina van T-Mobile. Hier kun je inloggen met je My T-Mobile account en Multisim kopen.
Na je aankoop zie je een bevestiging dat het gelukt is. Je Apple Watch wordt nu klaargemaakt voor gebruik.
bezoeksterschreef:
Open de Watch-app op je iPhone. Zorg dat je Apple Watch (GPS + Cellular) is ontgrendeld en bijgewerkt naar watch OS 8.1.
Ga naar Mobiel netwerk.
Verschijnt er een melding over een aanbiederupdate? Tik dan op Werk bij.
De knop Configureer mobiel netwerk wordt actief. Tik hierop.
Je komt nu op de Multisim bestelpagina van T-Mobile. Hier kun je inloggen met je My T-Mobile account en Multisim kopen.
Na je aankoop zie je een bevestiging dat het gelukt is. Je Apple Watch wordt nu klaargemaakt
De aanbieders update komt maar niet helaas. Zou je de link naar de multisim bestel pagina willen delen aub?
Misschien moet je de klantenservice bellen heb ik ook gedaan en toen kreeg ik die aanbieders update.
Hoe aanbiederinstellingen updaten?
Wanneer er nieuwe opties en functies van je provider zijn, verschijnen deze automatisch op je iPhone. Er opent een melding die vraagt of je ze wilt downloaden en installeren (werk bij).
Omdat het om een klein bestand gaat duurt het updaten ook niet lang en moet in de meeste gevallen je iPhone niet herstart worden. Heb je de melding genegeerd? Dan kun je de update installeren via Instellingen ▸ Algemeen ▸ Info, hier kun je overigens ook de huidige software van je aanbieder bekijken.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.