Beantwoord
Opzeggen Chubb lukt niet
Ik heb weer een incasso gekregen voor mijn telefoonrekening.
Ik heb deze telefoon verzekering afgesloten om dat ik erg zuinig en voorzichtig ben op mijn telefoon, €17,- euro is dan ook een mooi bedrag. De eerste keer dat ik een incasso ontving van jullie was een paar maanden geleden, ik was erg geschrokken omdat ik alles altijd netjes betaal en €80 euro is voor een 23 jarige die zelf kei hard werkt voor der centen erg veel. Vervolgens heb deze z.s.m. betaald en was ik van plan altijd oprijd te betalen. Een week later waren er 5 afschriften van €17,- op mijn rekening. Ik dacht dat dit een fout was en ik boekte netjes 4 terug en 1 liet ik open staan.
Nu een paar maanden later weer een incasso van €80 euro? Ik begreep er niets van, ik heb direct jullie gebeld maar ik werd steeds doorverbonden dat ik een e-mail moest schrijven. Dit vind ik trouwens ook heel klant onvriendelijk, als ik t-mobile bel kunnen ze me niet eens doorverbinden naar jullie en zelf staat er nergens een telefoon nummer maar daar hebben we het nu niet over. Vervolgens eindelijk iemand te pakken, die mij vermelde dat al die andere afschriften waren van de keren dat ik niet had betaald toen de incasso liep? Hoe moest ik dit weten? Jullie hebben niets hier over op de site staan, jullie lichte mij niet hiervoor in, als hij niet is afgeschreven het bedrag krijg ik hier geen bericht van? Niemand kan mij doorverbinden met het juiste persoon. Ik heb toen met jou collega besproken dat ik op het moment geen geld had omdat alles al betaald is van deze maand en ik in de min sta. Als ik de betaling zou doen zouden ze weer al die maanden afschrijven en dan zitten we weer met hetzelfde probleem. Ze zei dat ik het aan het einde van de maand kon overmaken als mijn salaris er weer op stond.
Nu krijg ik een brief thuis toegestuurd dat de rekening €102,- euro is en ik hem binnen 10 dagen moet betalen? Als ik hem nu betaal dan zit ik weer met het probleem waar jullie mij niet voor hadden ingelicht? Want er kan niets afgeschreven worden en aangezien jullie dit toch al doen zonder enige aankondiging of mededeling. Ik heb hem betaald omdat ik verdere kosten wil voorkomen. Nu ben ik weer bang dat het volgende maand weer hetzelfde is omdat ik geen geld overhou om die andere achterstallige maanden weer niet afgeschreven kunnen worden. Ik ben 23 jaar give me a break, 60 euro kost me telefoon per maand en jullie oplichters pakken elke maand nog zo een bedrag.
Ik weet het ook niet even zo goed, of ik naar de politie ga want ik vind dit bijna diefstal, of ik ga een aanklacht indienen bij jou collega door dat ze mij heeft voorgelogen en ik nog meer in de shit zit. Of ik ga online heel veel vertellen over deze kwakzalverij. Ik ben er klaar mee, ik kan jullie niet eens bereiken niemand kan mij even persoonlijk normaal te woord te staan of ik wordt weer voorgelogen. Ik ben er klaar mee.
Hopelijk kan iemand mij even uitleggen wat ik hier aan kan doen en ook waar ik mijn verzekering op kan zeggen. Want dit slaat alles, als ik 1x niet betaal direct een incasso van 80 euro en dit telkens weer zonder enige herinnering dat ik die 17 euro niet heb overgemaakt. OPLICHTERS! WAAROM BELT NIEMAND MIJ TERUG? WAAROM KAN IK JULLIE NIET BEREIKEN EN WAAR KAN IK DEZE BELACHELIJKE VERZEKERING STOPPEN?
Ik heb hun dit een paar keer gemaild hierover nooit een reactie terug gehad vandaar dat ik het maar zo eens probeer! Ook zo leuk dat als je T-mobile belt hier over ze je doorverwijzen naar Chubb... MAAR die nemen nooit op want ik sta alleen maar tegen een computer te praten die uiteindelijk de verbinding stopt omdat alles op de site wel te lezen is. Wat een slecht bedrijf! KAN IK HET NU OPZEGGEN EN WAAR? Ik ben van plan dit bericht sowieso op meerdere platforms te plaatsen want ik zit helemaal vol hiervan!
Ik heb deze telefoon verzekering afgesloten om dat ik erg zuinig en voorzichtig ben op mijn telefoon, €17,- euro is dan ook een mooi bedrag. De eerste keer dat ik een incasso ontving van jullie was een paar maanden geleden, ik was erg geschrokken omdat ik alles altijd netjes betaal en €80 euro is voor een 23 jarige die zelf kei hard werkt voor der centen erg veel. Vervolgens heb deze z.s.m. betaald en was ik van plan altijd oprijd te betalen. Een week later waren er 5 afschriften van €17,- op mijn rekening. Ik dacht dat dit een fout was en ik boekte netjes 4 terug en 1 liet ik open staan.
Nu een paar maanden later weer een incasso van €80 euro? Ik begreep er niets van, ik heb direct jullie gebeld maar ik werd steeds doorverbonden dat ik een e-mail moest schrijven. Dit vind ik trouwens ook heel klant onvriendelijk, als ik t-mobile bel kunnen ze me niet eens doorverbinden naar jullie en zelf staat er nergens een telefoon nummer maar daar hebben we het nu niet over. Vervolgens eindelijk iemand te pakken, die mij vermelde dat al die andere afschriften waren van de keren dat ik niet had betaald toen de incasso liep? Hoe moest ik dit weten? Jullie hebben niets hier over op de site staan, jullie lichte mij niet hiervoor in, als hij niet is afgeschreven het bedrag krijg ik hier geen bericht van? Niemand kan mij doorverbinden met het juiste persoon. Ik heb toen met jou collega besproken dat ik op het moment geen geld had omdat alles al betaald is van deze maand en ik in de min sta. Als ik de betaling zou doen zouden ze weer al die maanden afschrijven en dan zitten we weer met hetzelfde probleem. Ze zei dat ik het aan het einde van de maand kon overmaken als mijn salaris er weer op stond.
Nu krijg ik een brief thuis toegestuurd dat de rekening €102,- euro is en ik hem binnen 10 dagen moet betalen? Als ik hem nu betaal dan zit ik weer met het probleem waar jullie mij niet voor hadden ingelicht? Want er kan niets afgeschreven worden en aangezien jullie dit toch al doen zonder enige aankondiging of mededeling. Ik heb hem betaald omdat ik verdere kosten wil voorkomen. Nu ben ik weer bang dat het volgende maand weer hetzelfde is omdat ik geen geld overhou om die andere achterstallige maanden weer niet afgeschreven kunnen worden. Ik ben 23 jaar give me a break, 60 euro kost me telefoon per maand en jullie oplichters pakken elke maand nog zo een bedrag.
Ik weet het ook niet even zo goed, of ik naar de politie ga want ik vind dit bijna diefstal, of ik ga een aanklacht indienen bij jou collega door dat ze mij heeft voorgelogen en ik nog meer in de shit zit. Of ik ga online heel veel vertellen over deze kwakzalverij. Ik ben er klaar mee, ik kan jullie niet eens bereiken niemand kan mij even persoonlijk normaal te woord te staan of ik wordt weer voorgelogen. Ik ben er klaar mee.
Hopelijk kan iemand mij even uitleggen wat ik hier aan kan doen en ook waar ik mijn verzekering op kan zeggen. Want dit slaat alles, als ik 1x niet betaal direct een incasso van 80 euro en dit telkens weer zonder enige herinnering dat ik die 17 euro niet heb overgemaakt. OPLICHTERS! WAAROM BELT NIEMAND MIJ TERUG? WAAROM KAN IK JULLIE NIET BEREIKEN EN WAAR KAN IK DEZE BELACHELIJKE VERZEKERING STOPPEN?
Ik heb hun dit een paar keer gemaild hierover nooit een reactie terug gehad vandaar dat ik het maar zo eens probeer! Ook zo leuk dat als je T-mobile belt hier over ze je doorverwijzen naar Chubb... MAAR die nemen nooit op want ik sta alleen maar tegen een computer te praten die uiteindelijk de verbinding stopt omdat alles op de site wel te lezen is. Wat een slecht bedrijf! KAN IK HET NU OPZEGGEN EN WAAR? Ik ben van plan dit bericht sowieso op meerdere platforms te plaatsen want ik zit helemaal vol hiervan!
Beste antwoord door Dave
Hi @NinjaVaal ,
Dat is een flink verhaal en loopt allemaal verre van vlekkeloos!
Het is misschien een vergissing, maar klopt het dat je dit bericht ook daadwerkelijk aan Chubb dacht te versturen? Dit is namelijk de T-Mobile Community en Chubb is hier niet actief op.
Ik snap dat het frustrerend is, maar voor vragen, opzegging en klachten over je verzekering moet je echt bij Chubb zelf zijn. Klachten of geschillen over de uitvoering van de Chubb Verzekering kun je per e-mail versturen naar klacht.t-mobile@chubbverzekering.nl. Als je je vervolgens niet kan vinden in hun oplossing, dan kun je contact opnemen met de Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid), Postbus 93257, 2509 AG Den Haag.
Mocht er echter nog iets zijn waar wij je hier bij kunnen helpen, dan horen we dat natuurlijk graag!
Bekijk origineelDat is een flink verhaal en loopt allemaal verre van vlekkeloos!
Het is misschien een vergissing, maar klopt het dat je dit bericht ook daadwerkelijk aan Chubb dacht te versturen? Dit is namelijk de T-Mobile Community en Chubb is hier niet actief op.
Ik snap dat het frustrerend is, maar voor vragen, opzegging en klachten over je verzekering moet je echt bij Chubb zelf zijn. Klachten of geschillen over de uitvoering van de Chubb Verzekering kun je per e-mail versturen naar klacht.t-mobile@chubbverzekering.nl. Als je je vervolgens niet kan vinden in hun oplossing, dan kun je contact opnemen met de Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid), Postbus 93257, 2509 AG Den Haag.
Mocht er echter nog iets zijn waar wij je hier bij kunnen helpen, dan horen we dat natuurlijk graag!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.