Skip to main content
Beantwoord

Prepaid combibundel activeren is niet mogelijk in app of website

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb een prepaid simkaart vanwege verhuizing naar Egypte. Morgen ga ik voor een periode van twee weken met vakantie in de EU (niet NL). Ik heb mijn tegoed uiteraard opgewaardeerd. Ik zie geen mogelijkheid om de gewenste combibundel te activeren. Het staat er in eerste instantie wel en als ik dan klik om het te activeren zegt het dat ik alle combi bundels al heb geactiveerd. Wat niet klopt uiteraard. Ik heb een aantal keer geprobeerd via de chatbot een adviseur te vragen om mee te kijken maar ik lees dat er een grote storing is geweest in NL. Graag wil ik wel deze combi bundel activeren zodat ik in Italië en Slovenië volledig op internet kan. Waar ligt het probleem? Wat betreft de sms mogelijkheid, ik heb ergens gelezen dat dit alleen kan vanuit een EU-land, klopt dit?

Beste antwoord door eric

Prepaid in Egypte is inderdaad niet in de bundels begrepen en altijd pay as you go.

Bekijk origineel

3 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9705 reacties
  • Antwoord
  • 25 juni 2025

Prepaid in Egypte is inderdaad niet in de bundels begrepen en altijd pay as you go.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 25 juni 2025
eric schreef:

Dank je voor je reactie.
Alleen mijn vraag is om een combi bundel aan te zetten voor als ik naar Europa ga morgen. Zodat ik bij aankomst en verblijf niet afhankelijk ben van wifi maar gewoon toegang heb tot het EU-netwerk. Of kan ik het pas activeren zodra ik daadwerkelijk in een EU-land ben? Zou het dan weer beschikbaar worden in de app of desktop versie?

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hoi ​@LiaDahab wat leuk dat je op reis bent! Ik geef je graag meer duidelijkheid hierover. Je kunt de bundel alleen activeren, zodra je in een land in Europa bent. De beschikbare bundels krijg je vanzelf in de app te zien, nadat je bent aangemeld op een buitenlands netwerk in dat land. Je kunt het eventueel ook per sms aanvragen. Alle informatie hierover kan je terugvinden in dit topic: 

Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust. We zijn er voor je!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen