Goedemorgen @ALchEmiXt en @Monkeyboots44, allereerst van harte welkom op de community allebei. Superleuk om te lezen dat jullie bij ons blijven met jullie verlengingen. Niet fijn dat het door jullie gekozen toestel niet meer leverbaar is, maar ik geef jullie graag meer informatie over wat er aan de hand was en hoe jullie het snelste een nieuwe telefoon kunnen kiezen. In dit geval stond de Samsung Galaxy S24 Ultra 512GB (Zwart) nog op de website, ook na jullie bestelling nog. Als we de laatste voorraad nog verkopen, dan staat het toestel nog online. Wat er nu is gebeurd is dat de laatste voorraad verkocht werd net voordat jullie de bestelling deden. Vanwege het handmatig moeten verwijderen uit de webshop kan dit soms iets later zijn. Op dit moment ontvang je geen bericht dat het toestel niet meer leverbaar is. Dit is iets dat ik zeker (opnieuw) doorgeef aan de juiste afdeling om ervoor te zorgen dat je dit automatisch te horen krijgt, zodra een lopende bestelling niet meer leverbaar is. Excuses voor dit ongemak. Mochten jullie hier nog vragen over hebben, stel ze dan gerust. Wellicht kan ik het nog beter uitleggen.
Om de bestellingen te annuleren moet ik jullie vragen contact op te nemen met mijn collega's van de klantenservice of telesales op 0800-0092. Zij kunnen de bestellingen annuleren en jullie helpen direct een nieuwe in te voeren. Of jullie kunnen dit uiteraard op een later moment rustig zelf doen. Ik denk graag met jullie mee. Op dit moment (alleen deze week nog) lopen er Aftellers, waaronder de Samsung Galaxy S25 Ultra. Bestel je 'm nu, dan ontvang je tot € 529 voordeel, waarvan € 444 toestelkorting. Wellicht dat dit een mooi alternatief is. Deze actie geldt ook voor de Titanium Black, 512GB variant.
Nogmaals excuses voor het ongemak en laten jullie het me weten of het is gelukt met de annulering en waar jullie voor kiezen? Ik hoor het graag en ik sta voor jullie klaar! 😄