Ben direct ingestapt bij release maar na een paar dagen werd al vrij snel duidelijk dat ik in een omgeving woon met alleen N28 masten en geen N78. Door de firmware upgrade in de eerste nacht werd ik geforceerd van 5G naar 4G wat het product totaal onbruikbaar maakt in mijn situatie.
Dus opgezegd.
Dat bleek niet mee te vallen maar na uren in de wacht gestaan te hebben en VELE malen doorverbonden te zijn (volgens mij heb ik de halve servicedesk leren kennen) EINDELIJK op kunnen zeggen. U ontvangt nog een bevestiging per mail mijnheer.
Deze heb ik tot op de dag van vandaar (zeker een maand later) niet mogen ontvangen (nee ook niet in de SPAM folder) maar is op “mijn odido” mijn opzegging zichtbaar. Nahja zal wel goedkomen denk je dan.
Echter werd er na 2 weken wel doodleuk door odido afgeschreven van mijn rekening (weer bellen en lang in de wacht excuses .. storneert u maar wij maken het in orde u ontvangt een bevestiging) Nooit meer wat van gezien.
Wel machtiging laten verwijderen en geincasseerde bedrag laten storneren.
Inmiddels 3 aanmaning en dreigementen van incasso bureaus verder, heb ik tot 3 keer het contact formulier ingevuld en de belofte dat men mij binnen 10 werkdagen zou berichten ontvangen maar geen enkele inhoudelijke reactie gehad.
HOE DAN ?
En vandaag WEER een rekening in mijn mail.
Odido .. gasten ik heb binnen 2 weken opgezegd ik ben jullie HE LE MAAL niets verschuldigd, en jullie houden je niet aan de afspraken laat staan de WET.
ERGO
HOE KOM IK IN GODESNAAM met een weldekende Odido persoon in contact die mij netjes te woord wil staan en mijn probleem kan oplossen.