Tijdens het bestellen van mijn nieuwe telefoon is er iets misgegaan met het behoud van mijn oorspronkelijke nummer. Hoewel ik de optie voor nummerbehoud bij het bestellen wel had aangevinkt, staat er in de bevestigingsemail dat dit niet het geval is. Ik heb geprobeerd om dit via de link in de email alsnog te regelen, maar ik kom helaas niet door het nummerbehoudformulier heen.
Kunt u mij alstublieft helpen om het nummerbehoud alsnog correct in te stellen?
Alvast bedankt voor uw hulp!
Met vriendelijke groet,
Marieke
Beste antwoord door Sam van Odido
Hallo Marieke, superleuk dat je klant bij ons geworden bent! Uiteraard snap ik dat je graag je eigen vertrouwde nummer naar ons mee zou willen nemen en dus help ik je daar graag bij. Ik kan je gegevens echter niet inzien, omdat je gebruikmaakt van een anoniem profiel. Ik zou je daarom alsnog willen vragen om je gegevens in te vullen in je profiel, zodat ik met je mee kan kijken. Eventueel kun je het ook zelf nog eens proberen via deze pagina op onze website. Houd je mij op de hoogte? Als je nog vragen hebt, dan weet je mij te vinden!
Hallo Marieke, superleuk dat je klant bij ons geworden bent! Uiteraard snap ik dat je graag je eigen vertrouwde nummer naar ons mee zou willen nemen en dus help ik je daar graag bij. Ik kan je gegevens echter niet inzien, omdat je gebruikmaakt van een anoniem profiel. Ik zou je daarom alsnog willen vragen om je gegevens in te vullen in je profiel, zodat ik met je mee kan kijken. Eventueel kun je het ook zelf nog eens proberen via deze pagina op onze website. Houd je mij op de hoogte? Als je nog vragen hebt, dan weet je mij te vinden!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.