Ik had mijn samsung galaxy s23 ultra 512 g Lavendel
Bested 3 dagen geleden .
en gekozen om bij winkel Amsterdam kalverstraat op tehalen mijn bestelling nummer is 203036600
ik weet dat ik en sms krijgen als het klaar is.
maar hoe lang duurt het dagen,weeken?
Beste antwoord door Marciano van Odido
Hoi Youths, welkom op de Community! Bedankt voor het direct meesturen van je ordernummer. Ik zie dat deze bestelling is geannuleerd. Had je inmiddels contact gehad met een van mijn collega's over de levertijd? Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat het me dan weten. Ik sta voor je klaar! 😄
Hoi Youths, welkom op de Community! Bedankt voor het direct meesturen van je ordernummer. Ik zie dat deze bestelling is geannuleerd. Had je inmiddels contact gehad met een van mijn collega's over de levertijd? Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat het me dan weten. Ik sta voor je klaar! 😄
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.