Skip to main content
Beantwoord

eSIM activeren lukt niet?

Beste Odido,

Ik heb gisteren een eSIM besteld voor m'n tablet. Deze heb ik doormiddel van een QR-Code kunnen aanmelden op m'n tablet maar hij blijf maar op geen service staan.

Nu zie ik dat ik mijn eSIM moet activeren in de app. Dit heb ik meermaals geprobeerd met eDIN met 2 verschillende banken maar ik kom steeds weer terug op mijn account zonder melding. Doe ik iets fout of ben ik te ongeduldig?

Alvast bedankt voor het meedenken

Met vriendelijke groet,
Perry

Beste antwoord door SPyRoX1982

Ik moest gewoon geduld hebben. Kreeg blijkbaar een eSIM qr code thuis gestuurd. Stond nergens duidelijk dus ik had hem opnieuw besteld via de app. Maar die van het kaartje werkt gewoon. 

Dus opgelost. 

Bekijk origineel

2 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22656 reacties
  • 3 juli 2025

Hallo ​@SPyRoX1982 

Via deze community kan je niet geholpen worden met het activeren, het beste is om even langs een Odido winkel te gaan.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 3 juli 2025

Ik moest gewoon geduld hebben. Kreeg blijkbaar een eSIM qr code thuis gestuurd. Stond nergens duidelijk dus ik had hem opnieuw besteld via de app. Maar die van het kaartje werkt gewoon. 

Dus opgelost. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen