Wordt steeds gebeld, voicemail staat aan. Maar als ik mezelf bel werkt de voicemail, maar als een ander mijn nummer belt werkt het niet. Het lijkt er op dat de Nigeraanse mafia kans ziet om te bellen en als het ware voicemail te passeren.
Voicemail werkt niet
Beste antwoord door Pharwin van Odido
Hi
Ik heb gelijk een kijkje genomen op onze dekkingskaart: https://www.odido.nl/netwerk/dekking en ik zie geen storingen en/of werkzaamheden bij jou in de buurt, waardoor je dit ervaart. Had je toevallig al je telefoon opnieuw opgestart? Vaak wil dit nog wel eens helpen!
Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel [apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'.
Ik hoop dat dit helpt! Zo niet, dan zal ik een '’reset'’ uitvoeren op je Voicemail, zodat je daarna alles opnieuw kunt instellen.
Ik hoor het graag van je!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.