Skip to main content
Beantwoord

Mobiel gestolen, nieuwe besteld, kan oude sim niet blokkeren

  • 23 september 2024
  • 3 reacties
  • 26 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Mijn mobiel is gestolen en ik heb een nieuwe besteld.

Het lukt mij echter niet om online mijn simkaart te blokkeren, omdat volgens de chatbot sinds vrijdag geen adviseur aanwezig is en de site herkent mij niet bij het inloggen. Stuurt een sms naar gestolen mobiel!?!?!

Daarnaast wil men, als de nieuwe mobiel geleverd is bij een winkel in de buurt, mij via SMS erop attent maken dat het geleverd is. Ik heb echter nodig dat ik via de mail op de hoogte wordt gesteld.

Hoe krijg ik bovenstaande voor elkaar?

 

Groet,

 

Rick1978.

 

 

 

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @Rick1978 

Zou je vandaag met je legitimatie even langs een Odido winkel kunnen gaan? Daar kunnen ze direct de oude voor je blokkeren en de nieuwe activeren.

Bekijk origineel

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22482 reacties
  • Antwoord
  • 23 september 2024

Hallo @Rick1978 

Zou je vandaag met je legitimatie even langs een Odido winkel kunnen gaan? Daar kunnen ze direct de oude voor je blokkeren en de nieuwe activeren.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 23 september 2024

“En de nieuwe activeren”,

 

kan ik dan meteen de nieuwe mobiel meekrijgen?

 

Thanks voor je reactie!


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9793 reacties
  • 23 september 2024

In de winkels zijn soms wat toestellen aanwezig, maar vanwege overvallen zijn in telefoonwinkels vaak alleen mockups te zien. Na een bestelling kan het toestel dan later worden opgehaald of worden thuis bezorgt.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen