Er zijn geen nieuwe of vervangende Esims voor prepaid.
Een vervangende simkaart, zoals jij hierboven in de app ziet, is een fysieke simkaart. Die wordt gestuurd naar het adres dat in dat account staat. Ik denk dat je dat wel kunt aanpassen naar een adres waar je dan iemand moet hebben die de kaart doorstuurt.
De vervangende kaart kost €10,17 incl. handlingkosten. Dat bedrag moet op je prepaid balance staan. Dat staat er nu niet, dus je zult eerst moeten opwaarderen.
Ik bedoel ik mocht verlengen dus heb ik het voorlopig niet gedaan maar wil wel na 2 jaar opnieuw een abbonement aansluiten dus ik wil mn nummer nog behouden
Als je niet verlengd dan loopt het abonnement gewoon door en wordt maandelijks opzegbaar. Maar dan kan je abonnement gewoon werken! Een (e)simkaart die gebruikt is en vervangen door een andere kan nooit meer teruggezet worden. Dat proces is vanwege beveiliging gewoon niet mogelijk.
Je moet dus denken aan een vervangende simkaart. Dat kan ook een fysieke simkaart zijn die de klantenservice naar je woonadres stuurt. Dan laat je iemand die daarna doorsturen. Of je moet een nieuwe esim zien te ontvangen. Als je de klantenservice kan bellen kunnen ze je ook identificeren.
(Sorry door enorme stress ben ik niet zo duidelijk) ik probeer t opnieuw .. Ik heb mijn abbonement al opgezegd dus gebruik nu prepaid ik wil opnieuw mijn esim weer in mn telefoon kan ik het niet per mail aanvragen en dan ontvangen per mail of odido app. Ik heb niemand in het buitenland die het voor mij kan opsturen per post ik wil het digitaal hebben en graag op mijn telefoon hoe kan ik het beste dat doen?
Er zijn geen nieuwe of vervangende Esims voor prepaid.
Een vervangende simkaart, zoals jij hierboven in de app ziet, is een fysieke simkaart. Die wordt gestuurd naar het adres dat in dat account staat. Ik denk dat je dat wel kunt aanpassen naar een adres waar je dan iemand moet hebben die de kaart doorstuurt.
De vervangende kaart kost €10,17 incl. handlingkosten. Dat bedrag moet op je prepaid balance staan. Dat staat er nu niet, dus je zult eerst moeten opwaarderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.