Skip to main content
Beantwoord

Tweestapsverificatie


drs Chris
  • is een legendarische user
  • 201 reacties

Ik heb tweestapsverificatie niet aan gezet. Die sprong spontaan aan. svp weer uit zetten!

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @drs Chris 

Wil je letten op je taalgebruik?

Ik begrijp je frustratie, 2FA hoort niet vanzelf aangezet te worden maar dit wordt dus verplicht voor klanten om de gegevens van klanten beter te beschermen. Je kunt 2FA verder niet uitzetten.

https://community.t-mobile.nl/my-t-mobile-565/bescherm-je-gegevens-met-tweestapsverificatie-2fa-352609

Bekijk origineel

4 reacties

drs Chris
  • Auteur
  • is een legendarische user
  • 201 reacties
  • 7 juli 2023

EN OM VINGERAFDRUK VERIFICATIE VOOR MIJN APP HEB IK *OOK* NIET GEVRAAGD!

ZET UIT GODVERDOMME!!!


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21626 reacties
  • Antwoord
  • 7 juli 2023

Hallo @drs Chris 

Wil je letten op je taalgebruik?

Ik begrijp je frustratie, 2FA hoort niet vanzelf aangezet te worden maar dit wordt dus verplicht voor klanten om de gegevens van klanten beter te beschermen. Je kunt 2FA verder niet uitzetten.

https://community.t-mobile.nl/my-t-mobile-565/bescherm-je-gegevens-met-tweestapsverificatie-2fa-352609


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8057 reacties
  • 8 juli 2023

Goedemorgen op deze zonnige dag! @drs Chris  neem de Huisregels nog eens door

Ik ben ook geen voorstander van F2A dwang helaas zie je dit overal gebeuren.

gelukkig heb je er in de app geen last van. 

Fijn weekend 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21626 reacties
  • 8 juli 2023

@drs Chris

De T-Mobile app voor thuis heeft wel wat problemen op dit moment zo zien klanten geen abonnement gegevens dus de app is leeg, naam die veranderd is terwijl ik niks heb gedaan en ik ontving gisteren een sms dat ik opnieuw ben aangemeld voor klantvoordeel terwijl ik niks heb gedaan.

De moderators zijn er op de hoogte van en hebben het doorgezet 👍

Voor mobiel ervaar ik geen problemen.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen