Hey @Luc98, van harte welkom op onze community! Wat leuk dat je binnenkort naar Spanje vertrekt, ik begrijp heel goed dat je er ook wilt kunnen genieten van je internet. Laten we samen naar een oplossing kijken! Dank voor het invullen van je profielgegevens. Ik heb meteen gekeken bij je abonnement en ik zie inderdaad dat je een betalingsregeling bij ons hebt lopen. Je bent ook helemaal bij met het betalen van je termijnen, netjes! Om extra kosten te voorkomen, wordt er bij een betalingsregeling altijd automatisch een blokkade voor Roaming geplaatst. Geen zorgen, we zijn hier niet de moelijkste in. Ik heb zojuist de blokkade voor Roaming verwijderd. Start voor de zekerheid je toestel opnieuw op, zo weet je zeker dat het straks goed gaat en kun je lekker op je vakantie genieten van internet. Wel zo fijn!
Mocht het niet werken, wanneer je er bent, probeer dan handmatig verbinding te maken met een netwerk van een andere provider. Dit kan via de instellingen van je toestel. Hoe je dat doet voor jouw toestel, kan je heel gemakkelijk terugvinden op onze website middels de Toestelhulp. Ik weet zeker dat het wel goed gaat komen. Mocht er iets niet goed gaan, laat dan gerust een reactie achter in dit topic. Een collega of ik zal dan zo snel mogelijk met je meekijken!
Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust. Ik wens je alvast een hele fijne vakantie toe, maak er wat moois van! ☀️