Skip to main content
Beantwoord

Blokkade simkaart buitenland

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Beste,

Ik vertrek 21Juli t/m 4 augustus richting Spanje voor een heerlijke vakantie! Ik heb momenteel een lopende betalingsregeling bij jullie lopen, waarvan ik weet dat ik een blokkade heb in Spanje. Normaliter zou ik mijn openstaande schuld meteen aflossen, alleen door wat financiële tegenslagen is dat voor nu niet mogelijk. Is er een mogelijkheid dat jullie mijn blokkade in Spanje kunnen opzeggen? Ik hoop dat jullie hier in kunnen meedenken.. bij voorbaat dank! 

mvg, Luc

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hey ​@Luc98, van harte welkom op onze community! Wat leuk dat je binnenkort naar Spanje vertrekt, ik begrijp heel goed dat je er ook wilt kunnen genieten van je internet. Laten we samen naar een oplossing kijken! Dank voor het invullen van je profielgegevens. Ik heb meteen gekeken bij je abonnement en ik zie inderdaad dat je een betalingsregeling bij ons hebt lopen. Je bent ook helemaal bij met het betalen van je termijnen, netjes! Om extra kosten te voorkomen, wordt er bij een betalingsregeling altijd automatisch een blokkade voor Roaming geplaatst. Geen zorgen, we zijn hier niet de moelijkste in. Ik heb zojuist de blokkade voor Roaming verwijderd. Start voor de zekerheid je toestel opnieuw op, zo weet je zeker dat het straks goed gaat en kun je lekker op je vakantie genieten van internet. Wel zo fijn! 

Mocht het niet werken, wanneer je er bent, probeer dan handmatig verbinding te maken met een netwerk van een andere provider. Dit kan via de instellingen van je toestel. Hoe je dat doet voor jouw toestel, kan je heel gemakkelijk terugvinden op onze website middels de Toestelhulp. Ik weet zeker dat het wel goed gaat komen. Mocht er iets niet goed gaan, laat dan gerust een reactie achter in dit topic. Een collega of ik zal dan zo snel mogelijk met je meekijken! 

Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust. Ik wens je alvast een hele fijne vakantie toe, maak er wat moois van! ☀️

Bekijk origineel

6 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22222 reacties
  • 12 juli 2025

Hallo ​@Luc98 

Vul alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 12 juli 2025

Geregeld!

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 4683 reacties
  • Antwoord
  • 14 juli 2025

Hey ​@Luc98, van harte welkom op onze community! Wat leuk dat je binnenkort naar Spanje vertrekt, ik begrijp heel goed dat je er ook wilt kunnen genieten van je internet. Laten we samen naar een oplossing kijken! Dank voor het invullen van je profielgegevens. Ik heb meteen gekeken bij je abonnement en ik zie inderdaad dat je een betalingsregeling bij ons hebt lopen. Je bent ook helemaal bij met het betalen van je termijnen, netjes! Om extra kosten te voorkomen, wordt er bij een betalingsregeling altijd automatisch een blokkade voor Roaming geplaatst. Geen zorgen, we zijn hier niet de moelijkste in. Ik heb zojuist de blokkade voor Roaming verwijderd. Start voor de zekerheid je toestel opnieuw op, zo weet je zeker dat het straks goed gaat en kun je lekker op je vakantie genieten van internet. Wel zo fijn! 

Mocht het niet werken, wanneer je er bent, probeer dan handmatig verbinding te maken met een netwerk van een andere provider. Dit kan via de instellingen van je toestel. Hoe je dat doet voor jouw toestel, kan je heel gemakkelijk terugvinden op onze website middels de Toestelhulp. Ik weet zeker dat het wel goed gaat komen. Mocht er iets niet goed gaan, laat dan gerust een reactie achter in dit topic. Een collega of ik zal dan zo snel mogelijk met je meekijken! 

Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust. Ik wens je alvast een hele fijne vakantie toe, maak er wat moois van! ☀️

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 21 juli 2025

Hi, ik ben zojuist op de luchthaven van Charleroi en heb nog steeds geen bereik.. alles geprobeerd, telefoon uitgezet, andere providers maar tevergeefs. Zouden jullie alsjeblieft snel kunnen kijken?

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 21 juli 2025

Hi Pharwin, ik heb zojuist telefonisch contact gehad met uw collega ‘Luca’. Hij heeft zojuist de blokkade van mijn simkaart gehaald, alleen vertelde hij mij dat elke 24u de blokkade er weer opnieuw opkomt. Is het mogelijk dat je mijn blokkade voor 2 weken kan opheffen? Eenmaal terug in Nederland, kan ik met mijn volgende salaris de betalingsregeling in één keer aflossen.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22222 reacties
  • 21 juli 2025

Hallo ​@Luc98 

Volgens mij zou dat niet mogen gebeuren.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen