Skip to main content
Beantwoord

Uitstellen nieuw contract ivm verblijf in het buitenland

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Goedemiddag, één deze dagen gaat mijn nieuwe abonnement bij Odido in met nummerbehoud van mijn huidige telefoonnummer bij Vodafone. Nu heb ik een sms gekregen dat het overzetten alleen mogelijk is wanneer je in Nederland bent. Ik ben echter tot en met 29 mei op reis in het buitenland.

Wat is er mogelijk om de periode tot ik in Nederland ben te overlappen zonder mijn huidige nummer kwijt te raken?

Alvast bedankt voor de hulp!

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hey Nick, bedankt voor het aanmaken van je eigen topic n.a.v. ons gesprek via DM’s! Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat je abonnement morgen van start gaat, dus laten we snel de porteringsdatum wijzigen. Als je zondag 29 juni weer in Nederland bent, is de eerstvolgende datum die we kunnen gebruiken maandag 30 juni. Wil je liever een extra dag of 2 speling, dan kan dit uiteraard ook. Laat je het me weten op welke dag je nummerbehoud wil laten plaatsvinden? Bijvoorbeeld:

• Maandag 30 juni
  • Dinsdag 1 juli
  • Woensdag 2 juli
  • Donderdag 3 juli
  • Vrijdag 4 juli

Dan regel ik dit direct voor je! 😊

Bekijk origineel

5 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hey Nick, bedankt voor het aanmaken van je eigen topic n.a.v. ons gesprek via DM’s! Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat je abonnement morgen van start gaat, dus laten we snel de porteringsdatum wijzigen. Als je zondag 29 juni weer in Nederland bent, is de eerstvolgende datum die we kunnen gebruiken maandag 30 juni. Wil je liever een extra dag of 2 speling, dan kan dit uiteraard ook. Laat je het me weten op welke dag je nummerbehoud wil laten plaatsvinden? Bijvoorbeeld:

• Maandag 30 juni
  • Dinsdag 1 juli
  • Woensdag 2 juli
  • Donderdag 3 juli
  • Vrijdag 4 juli

Dan regel ik dit direct voor je! 😊

• Auteur
  • 2 reacties
  • 12 juni 2025

Bedankt voor je reactie Marciano. Maandag 30 juni ben ik zeker terug in Nederland dus die datum is goed. 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Geen dank, Nick. Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb de datum zojuist aangepast naar maandag 30 juni. Nummerportering vindt vaak in de ochtend plaats. Je wordt dan per sms op de hoogte gehouden en dan lees en zie je vanzelf wanneer je je nieuwe simkaart van Odido in je telefoon kan stoppen. Ik wens je voor nu nog een hele leuke tijd in het buitenland en laat je het me (30 juni) weten of alles goed is gegaan? 😄

• Auteur
  • 2 reacties
  • 30 juni 2025
Marciano van Odido schreef:

Geen dank, Nick. Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb de datum zojuist aangepast naar maandag 30 juni. Nummerportering vindt vaak in de ochtend plaats. Je wordt dan per sms op de hoogte gehouden en dan lees en zie je vanzelf wanneer je je nieuwe simkaart van Odido in je telefoon kan stoppen. Ik wens je voor nu nog een hele leuke tijd in het buitenland en laat je het me (30 juni) weten of alles goed is gegaan? 😄

Het is gelukt. Alleen wanneer ik wil inloggen op jullie website krijg ik de sms voor de beveiligingscode niet binnen. Ik weet niet of het met elkaar te maken heeft?

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Nick, fijn om te lezen dat het is gelukt! Wat apart dat je de 2FA code niet ontvangt. Alles ziet er namelijk wel goed uit. Ik heb je zojuist een verificatiecode per sms gestuurd. Heb je deze ontvangen? Dan sluiten we meteen uit of je verificatiesms’jes verder wel ontvangt. Zo ja, dan zet ik het door naar mijn technische collega’s om te onderzoeken. Ik hoor het graag van je!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen