Goedemiddag ik heb net mijn abonnement verlengt met telefoon samsung S25 maar ik kom nergens de gratis smartwatch tegen op mijn overeenkomst
Goedemiddag ik heb net mijn abonnement verlengt met telefoon samsung S25 maar ik kom nergens de gratis smartwatch tegen op mijn overeenkomst
Beste antwoord door Pharwin van Odido
Goedemorgen
Krijg nu tijdelijk tot € 468 extra voordeel als je een Samsung Galaxy S25 128 GB met een 2-jarig 10 GB, 20 GB of Unlimited Snelst abonnement afsluit.
Dat werkt zo met een 2-jarig 20 GB abonnement:
Je krijgt € 323 toestelkorting op de Samsung Galaxy S25 128 GB (o.b.v. adviesverkoopprijs losse telefoon € 899 in de Odido Shop). En met onze aanbieding krijg je elke maand € 5 korting op dit abonnement. € 5 x 24 maanden = € 120. Plus gratis aansluiten ter waarde van € 25. Je totale voordeel is dus € 468 (€ 323 + € 120 + € 25).
Samsung actie:
Ontvang nu tijdelijk een Galaxy Watch7 (40 mm) cadeau t.w.v. € 369 bij aanschaf van een Galaxy S25.
Actieperiode: 19 mei t/m 29 juni
Registreer je aankoop voor 29 augustus
Registeren doe je hier
Samsung gaat over de verwerking en levering van deze actie. Na een goedgekeurde registratie, streven zij ernaar om de Watch uiterlijk binnen 6 weken naar je op te sturen!
Gaat dat lukken? Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust (of aan Samsung als het over de Watch7 gaat). De community is er voor je. Ik wens je heel veel plezier met je nieuwe toestel en straks met je nieuwe Watch7!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.