Ik heb vorige week mijn abonnement van basis omgezet naar unlimited plus en deze is meteen ingegaan. Nu ben ik in de USA en zie geen data of belbundel. Gaat dit wel goed?

Ik heb vorige week mijn abonnement van basis omgezet naar unlimited plus en deze is meteen ingegaan. Nu ben ik in de USA en zie geen data of belbundel. Gaat dit wel goed?
Beste antwoord door Marciano van Odido
Goedemorgen Wendy, gaaf dat je in de USA bent! Ik hoop dat je een leuke tijd hebt daar. Slim dat je je abonnement gewijzigd hebt naar Unlimited Plus om ook in Amerika te genieten. Ik heb meteen met je meegekeken en alles lijkt goed te staan. Als ik via Mijn Odido (website) inlog, zie ik dat je wel Unlimited Plus hebt en dat je bundel in de USA ook actief is. Merk je inmiddels ook dat dit het geval is? Wellicht liep de App achter. Als je via Mijn Odido inlogt, krijg je dan ook de juiste bundel te zien zoals in het screenshot hieronder?
Mocht het nog niet werken, probeer dan het volgende:
Werkt het nog niet? Zet dan je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel. Dan kijk ik graag nog beter met je mee! 😄
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.