Ik had een nieuwe telefoon besteld met nummerbehoud, deze nummerbehoud zou 2 mei ingaan, maar kon de simkaart niet meer vinden, dus dacht ik: ik vraag wel een esim in de app aan, dus ik open de app, maar mijn abbonoment was niet zichtbaar in de app en kon ook dus dat nummer niet koppelen, omdat ik natuurlijk geen berichten meer binnen kreeg, want het oude simkaart zat er in
Beste antwoord door Marciano van Odido
Goedemorgen Erim, welkom op de community en superleuk dat je voor ons hebt gekozen voor je nieuwe telefoon! Niet fijn dat je je simkaart niet meer kon vinden, maar geen zorgen. Dat kan de beste overkomen. Ik help je graag aan een nieuwe eSIM. Goed om te weten hoe je je nieuwe eSIM kan activeren: Ik mag je eSIM niet voor je activeren. Door strenge regels kan dit alleen in 1 van onze Shops op vertoon van je legitimatie. Heb je er 1 in de buurt zitten? Op deze pagina vind je alle Shops in de buurt. Een tweede optie om je eSIM te activeren is via Mijn Odido met een loginverificatie via iDIN. Ik heb de eSIM zojuist voor je besteld. Je ontvangt zometeen een e-mail met de QR-code. Laat je het me weten of het is gelukt met het downloaden en activeren? Daarna kan je uiteraard ook je abonnement koppelen in Mijn Odido. Ik hoor het graag van je. Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik ben er voor je! 😄
Goedemorgen Erim, welkom op de community en superleuk dat je voor ons hebt gekozen voor je nieuwe telefoon! Niet fijn dat je je simkaart niet meer kon vinden, maar geen zorgen. Dat kan de beste overkomen. Ik help je graag aan een nieuwe eSIM. Goed om te weten hoe je je nieuwe eSIM kan activeren: Ik mag je eSIM niet voor je activeren. Door strenge regels kan dit alleen in 1 van onze Shops op vertoon van je legitimatie. Heb je er 1 in de buurt zitten? Op deze pagina vind je alle Shops in de buurt. Een tweede optie om je eSIM te activeren is via Mijn Odido met een loginverificatie via iDIN. Ik heb de eSIM zojuist voor je besteld. Je ontvangt zometeen een e-mail met de QR-code. Laat je het me weten of het is gelukt met het downloaden en activeren? Daarna kan je uiteraard ook je abonnement koppelen in Mijn Odido. Ik hoor het graag van je. Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik ben er voor je! 😄
Om mijn ESIM te activieren in Mijn Odido, moet ik eerst mij abbonoment koppelen neem ik aan, om dit abbonoment te koppelen moet ik een geactiveerde ESIM hebben, maar die ik kan ik dus niet activeren want kan mijn abbonoment niet koppelen omdat ik niet langs de nummerverificatie ga.
Hoi Erim, excuses je hebt helemaal gelijk. In dit geval heb je eerst een nieuwe fysieke simkaart nodig. Deze kan ik voor je bestellen. Echter duurt het dan 1-3 werkdagen voordat deze bij je wordt bezorgd. En met het weekend ertussen wil ik je dat helemaal niet aandoen. Zit er een Shop bij je in de buurt? Loop dan direct binnen voor je nieuwe simkaart. Mijn collega's kunnen je nieuwe simkaart dan ook direct voor je activeren. Dan loop je verbonden weer naar buiten. Daarna kan je dan rustig je abonnement koppelen in Mijn Odido om vervolgens je eSIM te bestellen. Die heb je dan binnen no time gedownload en geactiveerd. Laat je het me weten waar je voor kiest?
Hallo kan mijn nieuwe mobiel abbo niet koppelen in mijn odido. Hij stast wel klaar, maar kan geen sms ontvangen en de authentitcator werkt ook niet. Kunnen jullie m activeren svp.
Goedemorgen ​@Twerktniet, welkom op onze community! Dit zoeken we graag voor je uit. Echter, is het niet de bedoeling om in meerdere topics te reageren of aan te maken over hetzelfde onderwerp. Dit staat ook in onze huisregels vermeld. Op deze manier blijft het overzichtelijk voor ons en kunnen we iedereen zo goed mogelijk verder helpen. Ik zie dat je al een eigen topic hierover hebt aangemaakt. Een collega of ik zal daar zo snel mogelijk bij je terugkomen met meer duidelijkheid!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.