Goedendag, ik probeer een apple watch te koppelen aan mijn e-sim abbonement maar krijg de melding:
De Odido NL account op deze iPhone kan niet worden gebruikt om een mobiel abbonement toe te voegen aan Apple Watch.
Hoor graag van u hoe ik dit wel kan doen.
Ik heb hem geinstalleerd op een Gezinslid en niet voor mezelf kan dat er iets mee te maken hebben?
Mvg
Markus
Apple Watch koppelen aan abonnement lukt niet
Beste antwoord door Pharwin van Odido
Goedemorgen

Vandaar dat je ook bovenstaande melding te zien krijgt en het vermoedelijk niet werkt. Weet je toevallig nog waar je de Watch hebt gekocht? Dan zou ik aanraden om daar navraag te doen om wat voor model het is. Zij kunnen je daar het beste meer duidelijk over geven! Ik ga er vanuit dat er geen bijzonderheden bij je abonnement zijn en dat je beschikt over een nieuw Odido Hello abonnement (bij dit abonnement zou Multisim zorgeloos moeten kunnen werken). Mocht je willen dat ik met je meekijk naar je abonnement, kun je dan alleen nog de juiste 4 cijfers van je bankrekeningnummer vermelden in je profiel? Ik zie namelijk dat de 4 cijfers uit je profiel niet overeenkomen met wat er onder je nummer in ons systeem bekend is.
Ik zie je reactie graag tegemoet!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.