Hoi Mouridi, van harte welkom op de Community. Ondanks dat je telefoon is gestolen hoop ik dat je verder een goed verblijf hebt in het buitenland! Ik kijk met alle plezier mee naar de opties om je nieuwe simkaart in het buitenland te activeren. Superfijn dat je je profiel volledig hebt ingevuld. Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat er vanochtend, een half uur geleden, contact is geweest met mijn collega en dat de nieuwe simkaart is geactiveerd. Werkt alles inmiddels weer? Zo ja, heb je dan ook al verbinding? Ben je op dit moment nog in het buitenland en maak je niet automatisch verbinding met een netwerk, maak dan handmatig verbinding met een van de beschikbare netwerken.
Mocht het nog niet gelukt zijn; heb je toegang tot Mijn Odido (via de app)? Dan kan je daar een nieuwe eSIM bestellen (niet via de Mijn Odido website). Laat me ook weten welk toestel je precies hebt. Dan kan ik je de vervolgstappen geven om je eSIM te activeren. Dit kan namelijk per toestel verschillen. Ik hoor het graag van je! đ