Geachte klantenservice,
Op 2 januari kreeg ik een SMS dat als ik mijn prepaid aansluiting binnen 7 dagen niet gebruik mijn mobiele nummer en prepaid tegoed vervalt. Op mijn Odido stond als "geldig tm 09/01/2025" maar na paar dagen was ik niet meer bereikbaar. Het enige wat ik kon is opwaarderen.
Op 8 januari heb ik het beltegoed opgewaardeerd en is mijn prepaid maar 1 maand verlengd i.p.v. 6 maanden tot en met 8 februari 2025. Gisteren (6 februari) heb ik SMS gestuurd en op mijn Odido staat nog steeds "geldig tm 08/02/2025". Kopt dit wel?
Ik hoop niet dat mijn deze nummer ook net als mijn vorige nummer komt te vervallen en niet meer terug te draaien is.
Waarom kon ik voor 9 januari geen gebruik meer maken van mijn prepaid en waarom wordt het na opwaarderen niet 6 maanden verlengd.
Avast bedankt voor uw reactie.
Met vriendelijke groeten,
Mustafa