Skip to main content
Beantwoord

Simkaart activeren per e-mail

• 1 februari 2025
  • 1 reactie
  • 51 Bekeken

Kunnen julie e-mail sturen waarop ik kopie id kaart stuur zodat Sim Geactiveerd wordt? 
andere opties zijn er nu niet (of ik beëindig Odido en zorg voor een aanbieder die wel meedenkt en waarvan medewerkers zonder kennis niet de telefoon erop gooien). 
ben er helemaal klaar mee. Ik stuur die rotzooi door en jullie activeren maar. 

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hoi Gremulder, van harte welkom op de Community! Niet fijn om te lezen dat mijn collega's de verbinding telefonisch hebben verbroken en dat je dit hebt moeten meemaken. Mijn excuses hiervoor. Ik wil je uiteraard in onze Odido familie houden, dus ik ga m'n best doen om deze ervaring meteen om te draaien. Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Lees de infomatie in de mail goed door, want mijn collega's moeten zich aan strenge regels houden wat betreft de kopie; hoe deze wordt aangeleverd en de juiste gegevens moeten onleesbaar gemaakt worden. Zodra mijn collega's de kopie hebben ontvangen, streven ze ernaar om je nieuwe simkaart binnen 4 uur te activeren. Laat je het me weten of alles is gelukt? Ik hoor het graag van je! 😄

Bekijk origineel

1 reactie

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Gremulder, van harte welkom op de Community! Niet fijn om te lezen dat mijn collega's de verbinding telefonisch hebben verbroken en dat je dit hebt moeten meemaken. Mijn excuses hiervoor. Ik wil je uiteraard in onze Odido familie houden, dus ik ga m'n best doen om deze ervaring meteen om te draaien. Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Lees de infomatie in de mail goed door, want mijn collega's moeten zich aan strenge regels houden wat betreft de kopie; hoe deze wordt aangeleverd en de juiste gegevens moeten onleesbaar gemaakt worden. Zodra mijn collega's de kopie hebben ontvangen, streven ze ernaar om je nieuwe simkaart binnen 4 uur te activeren. Laat je het me weten of alles is gelukt? Ik hoor het graag van je! 😄

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen